با ثبات ترین ارز دیجیتال چیست؟

یکی از پرطرفدارترین رمز ارزهای با ثبات یا استیبل کوین هایی که در بازار ارزهای دیجیتال مورد خرید و فروش قرار می گیرد، خرید تتر است. استیبل کوین در واقع نوعی ارز دیجیتال و جایگزینی برای ارزهای فیات نظیر یورو، دلار، پوند و … است و از طریق شرکت هایی که هدف آن ها ایجاد ارتباط بین ارز سنتی و ارز دیجیتال می باشد عرضه می گردد. برخلاف ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین که قیمت آن مدام در نوسان بوده و فاقد پشتوانه می باشند، قیمت رمز ارزهای با ثابتی مانند تتر چندان تغییر پیدا نمی کند. ارزش هر واحد ارز دیجیتال تتر با یک دلار آمریکا برابری می کند و عرضه آن بر اساس فناوری بلاک چین صورت می گیرد.

در اصل می توان تتر را اینگونه تعریف کرد که یک ارز کدگذاری شده متکی بر بلاک چین است که مقادیر معادل از ارزهای فیات (نظیر دلار و یورو) که در یک حساب مشخص نگهداری شده اند از توکن های آن پشتیبانی می کنند. رایج ترین و کاربردی ترین توکن تتر، یو اس دی تی است که یک واحد آن معادل یک دلار، نه بیشتر و نه کمتر می باشد.

رمز ارز تتر، فضایی پایدار با نوسانات بسیار محدود در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می کند تا صرافی هایی که نمی توانند با دلار با بانک ها معامله کنند، نقدینگی مورد نیاز را بدست آوردند. این فرصت خوبی برای معامله گران است زیرا در صورت افزایش نوسان قیمت بیت کوین، در اسرع وقت می توانند نسبت به تبدیل کوین به تتر اقدام نمایند تا از نوسانات در امان باشند. به طور کلی می توان گفت هدف از ایجاد تتر داشتن ارزش پایدار است حتی هنگامی که صرافی ها نتوانند آن را با ارز فیات معامله کنند. در دنیای معاملات ارزی، معامله گران و سرمایه گذاران ترس بزرگی از نوسانات و تغییر قیمت ها خصوصاً هنگام خرید وب مانی، خرید پرفکت مانی و بیت کوین دارند، هر چند ممکن است تتر نیز مانند سایر ارزها مشکلاتی را برای آن ها ایجاد کند اما حداقل به عنوان راهکاری مناسب به منظور در امان ماندن از نوسانات ارزی می تواند مورد استقبال قرار گیرد.

افرادی که قصد خرید تتر را دارند باید به سایت های معتبر و قانونی مراجعه کنند. بدین نحو که پس از ورود به سایت و ثبت نام در آن، اطلاعات هویتی خود را وارد می کنند. پس ازآنکه مشخصات وارد شده تایید گردید و احراز هویت صورت گرفت، می توان از طریق حساب کاربری به راحتی سفارش خرید تتر را ثبت نمود. البته لازم به ذکر است که به منظور استفاده از تتر در تراکنش های مالی و یا سرمایه گذاری با آن ابتدا باید کیف پول مخصوص این ارز را داشته باشید. در حال حاضر امکان خرید تتر در کوتاه ترین زمان ممکن و در بستری امن به صورت آنلاین صورت می گیرد و دیگر نیازی به تایید حساب در خارج از کشور یا ارسال حواله بانکی نمی باشد. پس از ثبت سفارش خرید و پرداخت هزینه به صورت اینترنتی در سایت های معتبر، همان میزان تتری که سفارش داده اید به صورت اتوماتیک به کیف پول شما واریز خواهد شد. شما می توانید برای خرید انواع ارز دیجتال مانند خرید بیت کوین، به وب سایت www.exnovin.co مراجعه فرمایید.

نوشته با ثبات ترین ارز دیجیتال چیست؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.