بنچمارک اوپو فایند ایکس ۲ را ببینید
1 min read

بنچمارک اوپو فایند ایکس ۲ را ببینید

اوپو مدت هاست که کاربران را برای نسل دوم پرچمدار مفهومی سری فایند منتظر نگاه داشته است. این محصول دارای رم ۱۲ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ است. در ادامه با ترنجی همراه باشدی تا بنچمارک اوپو فایند ایکس ۲ را ببینید

بنچمارک اوپو فایند ایکس ۲

بنچمارک اوپو فایند ایکس ۲

شرکت اوپو در حال آماده سازی نسل بعدی گوشی فایند ایکس یعنی فایند ایکس ۲ است. تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با این محصول منتشر شده که مشخصات فنی و ظاهری آن را تا حدودی برملا می کنند. گوشی Find X2 به تازگی در بنچمارک گیک بنچ حاضر شده و ظاهرا مجوزهای لازم را نیز دریافت کرده است. در ادامه مشخصات کلیدی این دستگاه را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

همانطور که درفهرست زیر می بینید، یک دستگاه جدید با شماره مدل Oppo CPH2025 در گیک بنچ مشاهده شده است. این دستگاه به رم ۱۲ گیگابایتی مجهز شده و برای پردازش داده ها از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام با فرکانس 1.80 گیگاهرتز بهره می برد. گوشی جدید اوپو از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۰ استفاده می کند.

اوپو فایند ایکس ۲ با نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هزتر و حسگر سونی IMX689 ارایه می شود

فایند ایکس ۲ موفق شده در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب به امتیازات 913 و 3308 دست پیدا کند. در اینجا باید خاطر نشان کنیم این محصول قبلا با شماره مدل های CPH2023 و CPH2025 نیز به نمایش درآمده است.

اطلاعاتی که تاکنون درباره گوشی اوپو Find X2 منتشر شده، خبر از وجود نمایشگر 2K با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری ۲۴۰ هرتز می دهند. یک حفره در بخش بالایی نمایشگر نیز وجود دارد که دوربین سلفی داخل آن قرار می گیرد. از دیگر مشخصات نمایشگر می توان به روشنایی ۱۲۰۰ نیت و تبدیل SDR به HDR اشاره کرد.

تاریخ معرفی اوپو فایند ایکس ۲ مشخص شد: ۳ اسفند ۹۸

در پایان باید بگوییم که گوشی جدید قابلیت پشتیبانی از شارژ فوق سریع Super VOOC را نیز دارد. برند اوپو قرار بود در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ از دستگاه جدید خود رونمایی کند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم لغو شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر اوپو فایند ایکس ۲ هستید؟

نوشته بنچمارک اوپو فایند ایکس ۲ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.