سفر با قیمت‌های باورنکردنی در نوروز 99

عید نوروز و تعطیلات آن یکی از آن ایامی است که نمی‌شود سفر نکرد. مسافرت هم در شرایط فعلی اقتصادی ممکن است مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد یا رمق کافی برای اینکه در سفر خوش بگذرد، برایتان نگذارد. کایت این بار پیشنهاداتی شگفت‌انگیز آمده تا نوروز 99 را برایتان به یاد ماندنی‌تر کند. در ادامه این مطلب قرار است به معرفی تورهایی بپردازیم که با قیمت‌های باورنکردنی می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. پس چمدانتان را جمع کنید و آماده باشید. در سبد پیشنهادات کایت، همه جور جغرافیا و اقلیمی وجود دارد و دیگر بحث سلیقه پیش می‌آید که شما کویر را بیشتر دوست دارید یا جنگل و دریا را. همه این تورها به مناسبت نوروز 99 با قیمت‌هایی بسیار باورنکردنی در اختیار گردشگران ایرانی قرار می‌گیرد تا سفری بسیار خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

تور کویر مصر

تور کویر مصر از مهم‌ترین و محبوب‌ترین پیشنهادات کایت برای شما است. کویر مصر واقع در استان اصفهان بوده و یکی از آن کویرهای بسیار دوست‌داشتنی است که سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از آن، سفر می‌کنند. چه اهل کویرگردی باشید چه اولین بارتان باشد بخواهید کویر را تجربه کنید، کویر مصر از آن مقاصدی است که اگر پیشنهادش مطرح شود نمی‌توانید به آن نه بگویید. از جمله مناظر دیدنی در کویر مصر می‌توان به دریاچه نمک، آبشار نمکی پتاس و روستای مصر اشاره کرد که با شرکت در تور کویر مصر، امکان بازدید از همه این مناظر زیبا را خواهید داشت. فقط حواستان باشد، دوربین عکاسی خودتان را فراموش نکنید. اینجا از آن مقاصدی است که هر قابی که ببینید مناسب عکاسی است و می‌توانید آلبومی بسیار خاطره‌انگیز از سفرتان بسازید. قیمت تور کویر مصر به مدت 2 روز و 1 شب حدوداً 420 هزار تومان می‌باشد.

تور یک روزه

تور یک روزه بیشتر از هر چیزی جنبه هدیه دارد. نزدیک نوروز 99 هستیم و چه چیزی بهتر از سفر که به عنوان عیدی به کسی که دوستش داریم بدهیم. این یکی از امکان‌هایی است که کایت برای شما گردشگران عزیز در نظر گرفته که با شرکت در تور یک روزه تجربه خوشایندی از تفریح و تماشای مناظر زیبا و دل‌چسب داشته باشید. بیشتر تورهای یک روزه از تهران حرکت می‌کنند اما بسته به درخواست اکثریت مسافران این امکان وجود دارد تا مبدأ حرکت تغییر کند. یکی از دلایل تغییر مبدأ این است که در تور یک روزه نهایتاً می‌شود در اطراف همان شهر رفت و از دیدنی‌های اطراف شهر لذت برد. قیمت تورهای یک روزه بین بازه 130.000 تومان تا 150.000 تومان متغیر بوده و بسته به سلیقه‌تان می‌توانید، انتخاب کنید.

تور طبیعت گردی

تور طبیعت گردی یعنی همان چیزی که این روزها برای سفر دنبالش هستید و می‌خواهید کمی تنوع را تجربه کنید. این نوع تور در تمام طول سال وجود دارد اما تفاوتش با حالا و آن هم نزدیک نوروز 99 این است که فصل بهار، بهترین امکان را به شما می‌دهد تا به هر جایی که دلتان می‌خواهد سفر کنید و از آب و هوای آن لذت ببرید. تعداد روزهای اقامت و آب و هوای بکر شهرهای ایران در طول فصل بهار و خصوصاً 13 روز عید، از جمله مواردی است که گردشگران را ترغیب به شرکت به تور طبیعت گردی می‌کند. تورهای طبیعت گردی بسته به خدمات و تعداد اقامتشان، قیمت متفاوتی دارند. بسته به مقصدی که انتخاب می‌کنید نیز ممکن است تور طبیعت گردی شما از قیمت متفاوتی برخوردار باشد. اما به طور کلی از 420.000 تومان به بالا را برای 2 شب اقامت در نظر داشته باشید.

تور رفتینگ

تور رفتینگ را هم اگر بشناسید از آن تورهایی است که قطعاً دلتان می‌خواهد، تجربه‌اش کنید. برای آن‌هایی که با رفتینگ آشنا نیستند باید بگوییم، رفتینگ نوعی ورزش هیجان‌انگیز وسط امواج و آب است. این تفریح آبی را با وسیله‌ای به نام رفت انجام می‌دهند که قایقی است چوبی. البته اوایل که این قایق طراحی و ساخته شده بود، کارکرد دیگری داشت و امروزه رفته‌رفته کارکردی تفریحی پیدا کرده و در ورزشی هیجان‌انگیز به نام رفتینگ از آن استفاده می‌شود. در همه جای ایران، رودخانه‌های بسیاری وجود دارد و این یعنی امکان رفتینگ تقریباً در تمام ایران فراهم است. در این میان، بهترین مقاصد برای رفتینگ، رود سزار، سفیدرود، ارمند و رود کرج به شمار می‌روند.در انجام این ورزش هیجان‌انگیز، رعایت ایمنی، اهمیت زیادی دارد. قیمت تور رفتینگ 2 روزه در رود ارمند، چیزی در حدود 580.000 تومان است.

تور چابهار

تور چابهار را اگر عاشق جنوب ایران و شهرهایش باشید، احتمالاً دلتان می‌خواهد در آن شرکت کنید و از بهشت جنوب ایران دیدن کنید. قطعاً یکی از تجربه‌های خاطره‌انگیز و زیبایتان خواهد شد که مدت‌ها از آن حرف خواهید زد. بهار، پاییز و زمستان از جمله اوقات بسیار مطلوبی است که می‌توانید به چابهار سفر کنید. طولانی بودن مسیر از تهران شاید یکی از دلایلی باشد که افراد بیشتر، پرواز را ترجیح می‌دهند اما با اتوبوس نیز می‌توانید این سفر را انجام دهید و از مناظر زیبای اطرافتان لذت ببرید. قطعاً اگر در تور چابهار شرکت کردید، فراموش نکنید طلوع و غروب خورشید آن را حتماً ببینید و عکاسی کنید. شاید بدون شک بتوان گفت زیباترین طلوع و غروبی خواهد بود که در زندگی‌تان دیده‌اید. قیمت تور چابهار بسته به تعداد روز اقامت و هتلی که برایتان در نظر گرفته می‌شود، متفاوت خواهد بود. مثلاً 4 شب اقامت در چابهار در هتلی 3 ستاره چیزی نزدیک به 1.250.000 تومان خواهد بود. همین هتل اگر تعداد ستاره‌هایش افزایش یابد و تعداد اقامتش به 3 روز کاهش یابد، 1.400.000 تومان می‌شود.

در این مطلب به معرفی تورها و سفرهایی پرداختیم که با قیمتی فوق‌العاده پایین و باورنکردنی می‌توانید در نوروز 99 تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که اطلاعات بیشتری در مورد این تورها نیاز دارید، به سایت کایت به نشانی www.kite.ir مراجعه نمایید و یا با شماره تماس 02175097700 تماس حاصل کرده و از راهنمایی کارشناسان مجرب تورهای طبیعت گردی و تورهای داخلی کایت بهره‌مند گردید.

نوشته سفر با قیمت‌های باورنکردنی در نوروز 99 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.