سرفیس گو جدید به عنوان تبلت ارزان ویندوزی مایکروسافت ارایه خواهد شد

زمان زیادی است که مایکروسافت نسخه جدید شده تبلت محبوب سرفیس گو را معرفی نکرده است؛ زیرا سیاست‌های مایکروسافت برای بروزرسانی محصولات خانواده سرفیس با سایر شرکت‌ها کاملا متفاوت است. حال به تازگی یک منبع موثق مدعی شده است که مایکروسافت قصد دارد تا در سال جاری میلادی نسخه جدید Surface Go و لپ‌تاپ Surface Book 2 را معرفی کند. سرفیس گو جدید به عنوان تبلت ارزان ویندوزی مایکروسافت ارایه خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سرفیس گو جدید

سرفیس گو جدید

در سال‌های اخیر شاهد گسترش چشم‌گیر محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت بودیم. ردموندی‌ها تصمیم گرفتند تا بجای بروزرسانی سرفیس‌های قدیمی خود، از محصولات جدید خود مانند Surface Pro X و پروژه خلاقانه گوشی هوشمند و تبلت Surface Neo و Duo رونمایی کنند. این دو محصول جذاب به صفحه نمایش دوگانه مجهز شده‌اند و ایده کلی آن‌ها بسیار کاربردی‌تر از گوشی‌های تاشو است.

حال به تازگی یک منبع آگاه نزدیک به تیم سرفیس مایکروسافت مدعی شده است که ردموندی‌ها قصد دارند تا در بهار سال جاری میلادی از نسخه بروزرسانی شده لپ‌تاپ Surface Book 2 و تبلت اقتصادی Surface Go رونمایی کنند. Surface Go یک تبلت لپ‌تاپ هیبریدی خوش قیمت به شمار می‌رود که قابلیت‌های بسیار جذابی دارد و در بازار جهانی با استقبال بسیاری خوبی مواجه شده است، اما به احتمال زیاد در نسخه جدید آن خبری از تغییرات ظاهری نخواهد بود و مایکروسافت بر روی بروزرسانی سخت‌افزاری آن تمرکز خواهد کرد.

به گفته این منبع آگاه، نسخه جدید تبلت ویندوزی 10 اینچی مایکروسافت با همان قیمت پایه 400 دلاری به بازار عرضه خواهد شد و قدرت سخت‌افزاری آن به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا خواهد کرد. مایکروسافت قصد دارد تا در نسخه جدید تبلت Surface Go از نسل دهم پردازنده‌های اینتل استفاده کند. تا این لحظه اطلاعات بیشتری از این دو محصول منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که هدفون بی‌سیم Surface Earbuds به همراه این دو محصول در بهار 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر سرفیس گو جدید هستید؟

نوشته سرفیس گو جدید به عنوان تبلت ارزان ویندوزی مایکروسافت ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.