تبلت ارزان گلکسی تب ای ۸.۴ ۲۰۲۰ (Galaxy Tab A 8.4 2020) را ببینید
1 min read

تبلت ارزان گلکسی تب ای ۸.۴ ۲۰۲۰ (Galaxy Tab A 8.4 2020) را ببینید

سامسونگ در بازار تبلت ها خیلی کمرنگ شده و تمرکز زیادی روی آن ندارد اما هنوز کاملا از آن خارج نشده است. امروز جدیدترین شایعه درباره تبلت ارزان این شرکت را می شنویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تبلت ارزان گلکسی تب ای ۸.۴ ۲۰۲۰ (Galaxy Tab A 8.4 2020) را ببینید.

تبلت ارزان گلکسی تب ای ۸.۴ ۲۰۲۰

تبلت ارزان گلکسی تب ای ۸.۴ ۲۰۲۰

سامسونگ چند روز پیش از گوشی‌های سه‌گانه گلکسی اس ۲۰ و گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ رونمایی کرد و به نظر می‌رسد خیلی زود از یک تبلت جدید که سامسونگ گلکسی تب ای ۸.۴ مدل ۲۰۲۰ نام دارد نیز رونمایی خواهد کرد.

این تبلت معرفی نشده هم اکنون در کنسول گوگل پلی رویت شده و فهرستی از مشخصات فنی آن فاش شده است. در زیر قاب این دیوایس، تراشه‌ی اگزینوس 7904 قرار دارد که 3 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. یک نمایشگر 8.4 اینچی با وضوح 1920×1200‌ پیکسل نیز روی قاب جلویی آن حضور دارد. اما متاسفانه خبر بد،‌ حضور اندروید قدیمی نسخه‌ی ۹ در رأس بخش نرم افزاری این تبلت است که اتخاذ چنین تصمیمی در سال 2020 کمی عجیب به نظر می‌رسد. ما امیدواریم سامسونگ این دیوایس را همراه با اندروید 10 روانه‌ی بازار کند.

رندری نیز از این تبلت درز کرده است که می‌تواند طراحی آن را به نمایش گذاشته و المان‌هایی همچون حضور یک جک 3.5 مییلی‌متری در بالای قاب، یک دوربین پشتی و یک دوربین سلفی را تأیید کند. شما می‌توانید این رندر را در زیر ببینید.

نظر شما چیست؟ منتظر این تبلت هستید؟

نوشته تبلت ارزان گلکسی تب ای ۸.۴ ۲۰۲۰ (Galaxy Tab A 8.4 2020) را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.