آیفون ۹ با رنگ ترنجی کمرنگ ارایه خواهد شد
1 min read

آیفون ۹ با رنگ ترنجی کمرنگ ارایه خواهد شد

آیفون ۹ یا آیفون SE2 دستگاه جذاب ارزان اپل خواهد بود که البته این ارزان بودن در مقیاس اپل است. امروز خبر می رسد که آیفون ۹ با رنگ ترنجی کمرنگ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۹

آیفون ۹

البته به سختی می‌توان صحت این ویدیو را تایید کرد. گوشی داخل ویدیو، مثل مدل‌های آیفون 4 تا 5s دارای لبه‌های مربع‌شکل است که با رندرهای قبل آن همخوانی ندارد. با این‌حال، حاشیه‌های ضخیم بالا و پایین نمایشگر و تک دوربین پشت آن، با رندرها مطابقت دارد.

درباره مشخصات آیفون 9/SE2 باید بگوییم که این گوشی به جدیدترین چیپست A13 اپل مجهز خواهد بود و از این بابت امکان رقابت با گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی 2020 را خواهد داشت. نمایشگر گوشی، یک پنل ۴.۷ اینچی (بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش ۴ اینچی آیفون SE اصلی) است که در مقایسه با استانداردهای سال 2020، کوچک است. همچنین باید اشاره کنیم که این گوشی احتمالا دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نخواهد بود.

رنگ سبز جدید آیفون 9/SE2، با یکی از رنگ‌های آیفون ۱۱ مطابقت دارد. در زیر، رندرهای دیگری از این گوشی را در رنگ‌های احتمالی آن مشاهده می‌کنید. انتظار می‌رود که آیفون ۹ به خاطر شیوع ویروس کرونا، در اواخر ماه مارس و چند هفته دیرتر از برنامه زمانی اولیه رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۹ هستید؟

نوشته آیفون ۹ با رنگ ترنجی کمرنگ ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.