شیائومی می ۱۰ لایت یا Mi CC10 را ببینید

پس از معرفی خانواده پرچمدار می ۱۰ شیائومی با دو عضو حالا خبر از عضو میان رده آنها می‌رسد. امروز اولین رندر شیائومی Mi 10 لایت منتشر شده که طراحی متفاوت و جالبی را ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شیائومی می ۱۰ لایت یا Mi CC10 را ببینید.

شیائومی می ۱۰ لایت

شیائومی می ۱۰ لایت

مدل “Lite” خانواده شیائومی می ۱۰ به عنوان یک گوشی میان‌رده معرفی خواهد شد. بنابراین در صورتی که گوشی شیائومی می ۱۰ لایت رونمایی شود،‌ چه تفاوتی با مدل اصلی خود خواهد داشت؟ ضمناً‌ این مدل در حالی با نام لایت وارد بازارهای اروپایی خواهد شد که نامش در بازارهای آسیایی متفاوت است و با عنوان Mi CC10 عرضه می‌شود.

از آنجایی که این رندرها رسمی نیستند، بگذارید بیشتر آن را به عنوان یک سرنخ یا یک پیشنهاد نزدیک به واقعیت در نظر بگیریم. به احتمال زیاد در این مدل یک نمایشگر حفره‌دار را پیدا خواهیم کرد که اکنون در گوشی‌های هوشمند مدرن ثابت قدم است. ما در اطراف نمایشگر حاشیه‌های نسبتاً‌ باریکی را می‌بینیم؛ گرچه این حاشیه در قسمت زیرین مشهودتر است. در قسمت فوقانی ما می‌توانیم شیار باریکی را ببینیم که مربوط به اسپیکر رو گوشی است.

اما طراحی در قاب پشتی، بسیار متفاوت از می ۱۰ است. به جای آرایش عمودی دوربین‌ها، ما یک ماژول گرد را در مرکز قاب پشتی می‌بینیم. این ماژول شامل 4 سنسور است،‌در حالی که فلاش LED نیز در زیر آن‌ها قرار دارد. سنسور اصلی نیز بالاتر از تمام سنسورها توسط یک حلقه‌ی کرومی که در نسخه‌ی اصلی استفاده شده بود، احاطه شده است تا احساسی از می 10 را نیز به کاربر منتقل کند.

در حال حاضر گمانه‌زنی‌های مربوط به می ۱۰ لایت یا همان می س سی 10 به همینجا ختم می‌شود. از نظر سخت افزاری نیز ما تصور می‌کنیم گوشی‌ساز چینی این محصول را به تراشه‌ی اسنپدراگون 720G یا 730G و یا حتی 765G همراه با 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه تجهیز کند.

نظر شما درباره شیائومی می ۱۰ لایت احتمالی چیست؟

نوشته شیائومی می ۱۰ لایت یا Mi CC10 را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.