باتری بلک شارک ۳ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و شارژر ۶۵ وات ارایه خواهد شد
1 min read

باتری بلک شارک ۳ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و شارژر ۶۵ وات ارایه خواهد شد

بلک شارک برند گیمینگ شیائومی است و در حال آماده کردن پرچمداری با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر QHD با نرخ دستگاه تا ۱۲۰ هرتز است. گفته می شود باتری بلک شارک ۳ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و شارژر ۶۵ وات ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری بلک شارک ۳

بلک شارک

امروز مدیر این برند، با پست کردن یک نظرسنجی در حساب ویبوی خود، درباره بهترین مشخصات باتری (سرعت شارژ، ظرفیت و تعداد چرخه‌های شارژ) برای دستگاه‌های گیمینگ، تا حدودی مشخصات باتری بلک شارک 3 را مشخص کرده است؛ یعنی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۵ واتی که در عرض ۳۸ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ خواهد شد و بیش از ۸۰۰ چرخه کامل شارژ را تحمل خواهد کرد.

ما می‌دانیم که جواب درست این نظرسنجی گزینه اول است، برای اینکه سه گزینه دیگر مربوط به مشخصات باتری دستگاهی می‌شوند که هم‌اکنون موجود است. به عبارتی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۵۵ وات برای هواوی میت X، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۵ وات برای اوپو رنو Ace و باتری ۴۴۴۰ میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع ۵۵ وات برای ویوو iQOO 3.

همچنین هر سه مورد، بعد از ۶۰۰ چرخه کامل دچار افت کیفیت می‌شوند و این بدین معنی است که باتری بلک شارک ۳ حدود ۱/۳ دوام بیشتری خواهد داشت و پایداری مناسبی را برای مدت‌زمان طولانی‌تری فراهم خواهد کرد.

ما در ماه نوامبر سال گذشته، تاییدیه‌ای را برای یک گوشی شیائومی با شارژ سریع ۶۶ وات و اسم رمز MDY-11-EF مشاهده کردیم. اخیرا هم در یک لیست جدید سازمان CCC، یک گوشی بلک شارک با سرعت شارژ مشابهی رویت کرده‌ایم که تایید دیگری است بر سرعت‌‌های شارژ فوق‌العاده این دستگاه.

براساس برخی از شایعات، بلک شارک ۳ دارای ۱۶ گیگابایت رم خواهد بود. نظر شما چیست؟ منتظر بلک شارک ۳ هستید؟

نوشته باتری بلک شارک ۳ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و شارژر ۶۵ وات ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.