وان پلاس ۸ پرو را در واقعیت ببینید
1 min read

وان پلاس ۸ پرو را در واقعیت ببینید

زمان زیادی تا معرفی رسمی وان پلاس ۸ پرو نباید باقی مانده باشد چرا که امروز این دستگاه در کنار جعبه‌اش در تصویری لو رفته و این می تواند به ما بگوید که تعداد زیادی از این دستگاه برای بازار تولید شده است. اگر دوست دارید پرچمدار آتی وان پلاس را ببینید در ادامه با ترنجی همراه باشید تا وان پلاس ۸ پرو را در واقعیت ببینید.

وان پلاس ۸ پرو در واقعیت

وان پلاس ۸ پرو در واقعیت

چند ماه پیش بود که تصاویری از رندر‌های CAD پرچمدار وان پلاس ۸ پرو منتشر شد. هم‌اکنون نیز یک تصویر زنده از جدیدترین تلفن شرکت چینی وان پلاس به بیرون درز کرده است.

این تصویر، فقط نمایش پشتی تلفن را نشان می‌دهد. با توجه به تصاویر رندر‌های قبلی، چیز جدیدی در این نما مشاهده نمی‌شود. یک مجموعه سه‌گانه دوربین با چینش عمودی در مرکز بدنه پشتی وان پلاس 8 پرو قرار دارد که سنسور سه‌بعدی ToF در سمت چپ مجموعه دوربین و فلاش LED در سمت راست آن تعبیه شده است.

مدتی پیش، تصاویری از رندر نسخه معمولی پرچمدار جدید وان پلاس به بیرون درز کرده بود که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به نسخه پرو دارد. البته، ماژول سه‌بعدی ToF در این تلفن حذف شده و فضای حاشیه‌ای باریک‌تری در قسمت بالای این تلفن وجود دارد.

خانواده پرچمدار جدید وان پلاس یک عضو دیگر با نام وان پلاس ۸ لایت نیز دارد که طراحی آن نسبت به دو مدل دیگر متفاوت بوده و در پشت آن یک دوربین دوگانه قرار گرفته است. شایعات نشان می‌دهند که مدل‌های معمولی و پرو وان پلاس ۸ در اردیبهشت ۹۹ معرفی خواهند شد. اما مدل لایت، دیرتر از این دو تلفن روانه بازار می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۸ پرو هستید؟

نوشته وان پلاس ۸ پرو را در واقعیت ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.