شیائومی می میکس ۲۰۲۰ احتمالا با این طراحی ارایه شود

خانواده می میکس دستگاه های پیشرو شیائومی هستند که اولین ارایه خود را داشتند و بسیار جذاب هم ظاهر شدند. در حال حاضر یک طراحی ثبت‌شده به نام شیائومی می میکس ۲۰۲۰ با نمایشگر دوگانه لو رفته است. شیائومی می میکس ۲۰۲۰ احتمالا با این طراحی ارایه شود و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می میکس ۲۰۲۰

شیائومی می میکس ۲۰۲۰

ورود سری گوشی‌های میکس توسط شیائومی سرآغاز دوران جدیدی در صنعت گوشی‌های هوشمند بود. اگر به خاطر داشته باشید، اولین گوشی از این سری با نمایشگر تمام صفحه واقعی عرضه شد. اما مهم‌تر از آن، شیائومی در آن زمان چند نوآوری فناورانه را معرفی کرد که این امر را ممکن می‌سازد. نسل دوم گوشی‌های میکس نسخه جلا یافته‌ای از مدل قبلی خود بود، ولی نسل سوم مورد استقبال خوبی قرار نگرفت.

چندی پیش شیائومی مدل میکس آلفا را معرفی کرد که تمام مرزهای تخیل ما را درهم می‌شکند. در حال حاضر نیز تصویری از پتنت جدید شیائومی با نام شیائومی می میکس ۲۰۲۰ در فضای اینترنت قرار گرفته است. این طرح مفهومی نه تنها از صفحه نمایش دوتایی استفاده می‌کند، بلکه همچنین دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه نسبتا بالایی در قسمت جلوی گوشی است.

بر اساس این تصویر، شیائومی می میکس ۲۰۲۰ از طراحی تمام صفحه واقعی در قسمت جلویی بهره می‌برد و حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار باریک است. اما جالب‌تر از همه، هیچ علامت و نشانه‌ای از دوربین سلفی نیست. آیا این بدان معناست که با دوربین جلویی درون صفحه‌ای روبرو خواهیم بود؟ چه کسی جواب این سؤال را می‌داند؟

با این حال، در مقایسه با قسمت جلویی، بخش پشتی گوشی نقطه کانونی این گوشی است. یک صفحه نمایش ثانویه کوچک نیز در قسمت پشتی قرار گرفته است. این صفحه نمایش می‌تواند زمان، تاریخ و اطلاعات دیگر را نمایش دهد. علاوه بر این، دور از انتظار نیست که از دوربین عقبی دوگانه مستقیما برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده شود.

نظر شما درباره این حق اختراع شیائومی می میکس ۲۰۲۰ چیست؟

نوشته شیائومی می میکس ۲۰۲۰ احتمالا با این طراحی ارایه شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.