ردمی کی ۳۰ پرو بدون ناچ ارایه خواهد شد

دو روز پیش بود که در ترنجی رندری دیدیم که می گفت ردمی کی ۳۰ پرو با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ ارایه می شود. امروز در تایید همان رندر یک رندر دیگر می بینیم که می گوید ردمی کی ۳۰ پرو بدون ناچ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی کی ۳۰ پرو

ردمی کی ۳۰ پرو بدون ناچ

اما در بین این سه، تا به حال تصویری از ردمی کی ۳۰ پرو رویت نشده و حتی در خود چین نیز این محصول معرفی نشده است. شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد طراحی این محصول وجود دارد که احتمالا آن‌ها را شنیده‌اید. اما حالا خود سازنده رندری را منتشر کرده که می‌تواند طراحی گوشی ردمی کی 30 پرو را فاش کند.

سال گذشته استراتژی ردمی و شیائومی، معرفی گوشی‌های ردمی کی ۲۰ و ردمی کی ۲۰ پرو با طراحی یکسان، اما متفاوت در زیر قاب بود. یکی از آن‌ها میان‌رده و دیگری به خاطر تجهیز به یک پردازنده‌ی قدرتمندتر، بالارده محسوب می‌شد. امسال چنین استراتژی را نمی‌توان از سوی دو شرکت مذکور انتظار داشت، چرا که Redmi K30 Pro با نسخه‌ی اصلی خود یعنی Redmi K30 متفاوت است.

این سبک طراحی که توسط خود سازنده تأیید شده، متفاوت از تصاویر و اطلاعاتیست که تا به امروز نشت پیدا کرده بود. امروز ما می‌توانیم رسماً تأیید کنیم که طراحی مدل پرو متفاوت از نسخه‌ی اصلی ردمی کی ۳۰ است که چند ماه پیش معرفی شده بود. نمی‌توانیم خیلی در مورد طراحی این گوشی صحبت کنیم؛ اما حداقل متوجه شده‌ایم که نمایشگر آن فاقد هرگونه بریدگی و حفره است، در واقع آن به یک دوربین سلفی پاپ آپ مجهز خواهد بود. این درحالیست که شیائومی در گوشی ردمی کی ۳۰ معمولی از حفره روی نمایشگر استفاده کرده است.

تصویر منتشر شده می‌تواند حاشیه‌های بسیار باریک اطراف نمایشگر را تأیید کند. شیائومی بدون ذکر تاریخ دقیقی، رونمایی از گوشی K30 Pro در اردیبهشت ۹۹ را تایید کرده است.

نظر شما چیست؟ ردمی کی ۳۰ پرو بدون ناچ می تواند جالب باشد؟

نوشته ردمی کی ۳۰ پرو بدون ناچ ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.