تاییدیه خانواده هواوی پی ۴۰ از 3C دریافت شد

هواوی در تاریخ ۷ فروردین ۹۸ در شهر پاریس از خانواده هواوی پی ۴۰ که دستگاه های هواوی پی ۴۰، پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پرو پریمیوم را شامل می شود، رونمایی خواهد کرد. امشب می شنویم که تاییدیه هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو از 3C دریافت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاییدیه خانواده هواوی پی ۴۰

طبق اطلاعات درج شده در بانک اطلاعاتی 3C، باتری خانواده هواوی پی ۴۰ (با شماره مدل‌های ANA-AN00 و ANA-TN00) با سرعت ۲۲.۵ وات و باتری مدل پرو آن (شماره مدل‌های ELS-AN00 و ELS-TN00) همانند تلفن پی ۳۰ پرو با سرعت ۴۰ وات شارژ می‌شود. این کاملا قابل انتظار است و نسل های قبلی همین‌طور بودند.

با توجه به این مسائل، می‌توان انتظار داشت که اسمارتفون هواوی پی ۴۰ پریمیوم نسبت به هم‌خانواده‌های خود از سرعت شارژ بیشتری پشتیبانی خواهد کرد. هواوی تا کنون شارژر ۶۵ واتی را ارایه کرده است و شاید این توان برای بهترین دستگاه استفاده شود.

در هفته گذشته، دو مدل معمولی و پرو پرچمداران جدید هواوی در وب‌سایت TENNA رویت شدند. طبق اطلاعات موجود در این سایت، تلفن‌های جدید هواوی از شبکه 5G دو حالته و سیم‌کارت دوگانه پشتیبانی می‌کنند. برخی دیگر از شایعات نشان می‌دهند که مدل استاندارد این تلفن‌ها از یک دوربین اصلی با سنسور ۵۲ مگاپیکسل، یک دوربین سینمایی ۴۰ مگاپیکسل و یک سنسور تله‌فوتو 8 مگاپیکسل با توانایی زوم 3 برابر اپتیکال بهره می‌گیرد.

پیش‌بینی می‌شود که مدل پی 40 پرو از یک ماژول تله‌فوتو پیشرفته‌تر با زوم اپتیکال 5 برابر استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که مدل پی 40 پریمیوم دارای یک دوربین پنج‌گانه با زوم اپتیکال 10 برابر باشد. پیش از این در ترنجی خواندیم هواوی وای فای ۶ پلاس را با این دستگاه ها ارایه خواهد کرد. همچنین گفت همچنین گفته می شود قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های پی 30 نیز ارزان‌تر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده هواوی پی ۴۰ هستید؟

نوشته تاییدیه خانواده هواوی پی ۴۰ از 3C دریافت شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.