گلکسی ای ۴۱ (Galaxy A41) را ببینید

دیروز در ترنجی دیدیم که گلکسی ای ۱۱ با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه لو رفت. این دستگاه می توانست خیلی جذاب باشد و پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ را حتی بهتر می کند اما اگر نمی خواهید که ارزان‌ترین قیمت گوشی سامسونگ را بخرید با ما باشید تا پیش از معرفی رسمی گلکسی ای ۴۱ (Galaxy A41) را ببینید.

گلکسی ای ۴۱

گلکسی ای ۴۱

سامسونگ در همین دو ماه نخست سال ۲۰۲۰ چند عضو جدید از خانواده گلکسی A خود را عرضه کرده، اما هنوز تعداد بیشتری از این تلفن‌های هوشمند در صف انتظار قرار دارند. ساعاتی قبل خبری درباره گلکسی A11 منتشر شده و حالا نوبت به یکی از میان‌رده‌های این شرکت یعنی گلکسی A41 رسیده است.

گلکسی ای ۴۱ با سخت‌افزاری که اندکی نسبت به گلکسی A51 ضعیف‌تر در نظر گرفته شده همچنان موبایل بسیار خوبی به حساب می‌آید. رندرهای این گوشی که توسط PriceBaba و OnLeaks منتشر شده دوربینی سه‌گانه را نشان می‌دهد. همچنین در بخش نمایشگر ناچی از نوع قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی قرار گرفته است.

احتمالا مهم‌ترین ویژگی گلکسی A41 دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آن خواهد بود، اما پنل ۶ اینچی این دستگاه نیز از دیگر فاکتورهای قابل توجه آن است. این گوشی در قاب عقب خود حسگر اثر انگشت ندارد، اما این به معنای حذف احتمال قرارگیری حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش نخواهد بود.

گلکسی A41 نه از چیپست‌های اگزینوس یا کوآلکام بلکه از پردازنده هشت هسته‌ای هلیو P65 مدیاتک استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. شایعاتی حاکی از آن است که موبایل میان‌رده سامسونگ یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A41 هستید؟

نوشته گلکسی ای ۴۱ (Galaxy A41) را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.