بلک شارک ۳ با طراحی دوربین مثلثی ارایه می شود
1 min read

بلک شارک ۳ با طراحی دوربین مثلثی ارایه می شود

گوشی هوشمند گیمینگ شیائومی بلک شارک ۳ به زودی معرفی خواهد شد. در این بین شاهد انتشار بنچمارک‌های اولیه این گوشی گیمینگ بودیم که قدرت سخت‌افزاری شگفت انگیز آن را به نمایش می‌گذاشت. حال به تازگی رندر و تصاویر زنده‌‌ای از Black Shark 3 منتشر شده است که می گوید بلک شارک ۳ با طراحی دوربین مثلثی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بلک شارک ۳

بلک شارک ۳

گوشی گیمینگ بلک شارک ۳ دو روز دیگر در تاریخ ۱۳ اسفند معرفی خواهد شد و تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات مختلفی از این محصول جذاب بودیم. اخیراً شرکت شیائومی اعلام کرده است که گوشی گیمینگ Black Shark 3 با نرخ نمونه برداری لمس ۲۷۰ هرتزی می‌تواند بیشتر از دو برابر نسبت به بقیه گوشی‌ها، داده از لمس کاربر دریافت کند؛ همچنین مشخص شده است که این گوشی گیمینگ به همراه تراشه اسنپ دراگون 865، حافظه رم 16 گیگابایتی و صفحه نمایش 144 هرتز عرضه خواهد شد.

در حالی که بنچمارک‌های منتشر شده تمام توجه ها را به سخت‌افزار قدرتمند بلک شارک 3 جذب کرده است، شاهد انتشار تصاویری از ماژول دوربین سه گانه این پرچمدار گیمینگ هستیم که چیدمان مثلثی آن جای تامل دارد. در ابتدا نقاشی از قسمت پشتی این گوشی هوشمند منتشر شد که ماژول دوربین سه گانه مثلث شکل آن را به نمایش می‌گذاشت. در نهایت پس از چند ساعت شاهد انتشار تصاویر زنده با فاصله نزدیک از ماژول دوربین بلک شارک 3 بودیم که وجود دوربین مثلثی در این پرچمدار را تایید می‌کرد.

این تصویر زنده از ویدئو منتشر شده توسط مدیر عامل شیائومی برای بلک شارک ۳ به دست آمده است و وجود این ماژول دوربین جالب و نامتعارف را تایید می‌کند. وجود فناوری شارژ آهن ربایی و نور پردازی LED در قسمت پشتی بلک شارک ۳، این محصول را تبدیل به جذاب ترین گوشی هوشمند سال 2020 تا به این لحظه کرده است. گفته می‌شود که شیائومی برای کاهش حاشیه صفحه نمایش در این محصول از دوربین سلفی بیرون جهنده استفاده کرده است.

نظر شما درباره طراحی بلک شارک ۳ چیست؟

نوشته بلک شارک ۳ با طراحی دوربین مثلثی ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.