کاهش تعداد دوربین های اصلی نوکیا ۹.۲ و طراحی بدون ناچ در رندر جدید این محصول دیده شد

نوکیا پر از بازگشت توسط HMD واقعا تا کنون یک پرچمدار قابل دفاع تولید نکرده است. تلاش های نصفه‌نیمه‌ای در این زمینه داشته اما خروجی خیر. به نظر می رسد که Nokia 9.2 قرار است از این قاعده مستثنی باشد. کاهش تعداد دوربین های اصلی نوکیا ۹.۲ و طراحی بدون ناچ در رندر جدید این محصول دیده شده و می تواند تصمیم صحیحی باشد در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۹.۲

نوکیا ۹.۲

شرکت فنلاندی نوکیا خودش را آماده‌ی رونمایی از گوشی پرچمدار نوکیا ۹.۲ می‌کند. البته هنوز با قطعیت نمی‌توانیم نام این دستگاه را تأیید کنیم. به هر حال گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که نامی که ما به کار بردیم، نام اصلی پرچمدار بعدی نوکیا است. اکنون یک جفت رندر جدید منتشر شده که دوربین چهارگانه‌ی گرد پشتی این دستگاه را به نمایش می‌گذارد.

با قضاوت بر این رندرها که توسط BenGeskin‌ آن‌ها را منتشر کرده، نوکیا ۹.۲ هیچ حفره‌ای روی نمایشگر خودش ندارد و چهار حاشیه‌ی اطراف نمایشگر نیز بسیار باریک است. طراحی قاب پشتی این گوشی نیز نسبت به نسخه‌ی نوکیا ۹ پیورویو متفاوت است و آرایه‌ی دوربین آن گرد شده است. برخی منابع ادعا می‌کنند که شاید نوکیا این گوشی را در پاییز سال 2020 معرفی کند.

دوربین سلفی نوکیا ۹.۲ احتمالا ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود

در رأس بخش نرم افزاری آن بی‌شک سیستم عامل اندروید ۱۰ حضور دارد. در ادامه‌ی این گزارش‌ها آمده است که چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در قلب تپنده‌ی Nokia 9.2 قرار دارد که 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند.

نمایشگر این گوشی از نوع P-OLED است که وضوح 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 490ppi را ارائه می‌کند. در جلو نیز یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی حضور دارد. اما هر چهار حسگر دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی هستند. قابلیت‌هایی نظیر زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره و تاچ لمسی در اپلیکیشن دوربین این گوشی گنجانده شده است. یک باتری 4,500 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی نوکیا ۹.۲ را بر عهده دارد، اما اطلاعاتی از سرعت شارژ سریع آن در دست نیست. قابلیت‌های ارتباطی آن نیز شامل وای فای، بلوتوث، جی پی است، VOLTE و NFC می‌شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۹.۲ هستید؟

نوشته کاهش تعداد دوربین های اصلی نوکیا ۹.۲ و طراحی بدون ناچ در رندر جدید این محصول دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.