بنچمارک سرفیس گو ۲ لو رفت

یک سال پیش بود که تبلت ارزان سرفیس گو (Surface Go) مایکروسافت رسما معرفی شد. هر چند این دستگاه خیلی موفق ظاهر شد اما به نظر می رسد که نسل بعدی آن در راه است. بنچمارک سرفیس گو ۲ لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک سرفیس گو ۲

بنچمارک سرفیس گو ۲

با تمایل دنیای فناوری و البته کاربران به تولید محصولات قابل حمل و در عین حال قدرتمند، هر ساله تلاش‌های فراوانی را برای تولید محصولاتی با قابلیت پر کردن خلا میان سودمندی و تجربه کاربری آسان و لذت‌بخش شاهد هستیم. یکی از این محصولات سرفیس گو (Surfae Go) شرکت مایکروسافت است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد؛ عضو جدیدی از خانواده تبدیل پذیر سرفیس که نسبت به برادران دیگر سبک‌تر بود و ابعادی کوچک‌تر داشت ولی همچنان به‌طور کامل از ویندوز و برنامه‌هایش پشتیبانی می‌کرد.

با توجه به اطلاعاتی که توسط منتشر شده است، مشخصات تبلت جدیدی از مایکروسافت فاش شده است که عضو خانواده سرفیس است و به نظر می‌رسد همان سرفیس Go بعدی باشد.

نسل اول سرفیس Go در دو نسخه با حافظه‌های رم ۴ یا ۸ گیگابایتی و پردازنده پایین‌رده اینتل Pentium تولید شده بود، اما ظاهرا نسل دوم با حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم و پردازنده m3-8100Y اینتل تولید خواهد شد. البته پردازنده M3 هم رده بالا محسوب نمی‌شود، اما نسبت به پردازنده به کار رفته در نسل قبلی یک تغییر مثبت خواهد بود و از پس بسیاری از وظایف برخواهد آمد.

برخی مشخصات این دستگاه هنوز اعلام نشده‌اند، اما تا به این لحظه می‌دانیم که سرفیس Go 2 یک رایانه کوچک و قدرتمند است که می‌تواند آیپدهای اپل را در بازار به چالش بکشد و رقیبی برای بسیاری از تبلت‌های میان‌رده ویندوزی باشد. اگر ردموندی‌ها این نسل را نیز با همان برچسب قیمتی ۳۰۰ دلاری نسل اول به بازار بفرستند، می‌توانند به محبوبیت بیشتر آن نسبت به مدل قبلی امیدوارتر باشند. طبق اطلاعات فاش شده، سرفیس Go 2 به همراه تعدادی دیگر از اعضای خانواده سرفیس در فصل بهار راهی بازار خواهند شد.

نظر شما چیست؟ منتظر سرفیس گو ۲ هستید؟

نوشته بنچمارک سرفیس گو ۲ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.