سونی S20a با بدنه مقاوم مجهز به اندروید ۶ و دوربین سه گانه ۵ مگاپیکسلی خواهد بود!
1 min read

سونی S20a با بدنه مقاوم مجهز به اندروید ۶ و دوربین سه گانه ۵ مگاپیکسلی خواهد بود!

بله درست خواندید، من هم چند مرتبه و از چند منبع این اطلاعات را مرور کردم و چیزی تغییر نکرد. دیروز در ترنجی خواندیم که سونی S20A با نمایشگر ۵.۴۵ اینچی HD از TENAA تاییدیه گرفت و حالا گفته می شود سونی S20a با بدنه مقاوم مجهز به اندروید ۶ و دوربین سه گانه ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این دستگاه عجیب و غریب سونی صحبت کنیم.

سونی S20a

سونی S20a

همانطور که در این تصاویر می بینید، ظاهر سونی S20a می تواند برای یک گوشی مقاوم در سال ۲۰۲۰ توجیه پذیر باشد. دوربین سه گانه روی قاب پشتی می تواند بیش از هر چیزی به آن ظاهر مدرن بدهد اما وقتی در مشخصات آن خواندیم رزلوشن دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل خواهد بود حقیقتا به اندازه شما تعجب کردیم. درباره دوربین سلفی هم رزلوشن ۲ مگاپیکسلی عنوان شده است.

اگر درباره رزلوشن دوربین چشم پوشی کنیم اما حقیقتا در بازه ای که پیش نمایش اندروید ۱۱ در بازار است نمی توان درباره سیستم عامل اندروید ۶ حتی صحبت کنیم. به هر صورت لیست مشخصات افشا شده برای سونی اس ۲۰ ای خیلی عجیب است و اگر به یک موضوع تعجب برانگیز دیگر بخواهیم اشاره کنیم وزن ۲۱۵ گرمی و ضخامت ۱۲.۵ میلی متری است. این وزن و ضخامت شاید با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری توجیه نشود اما اگر دنبال توجیه کردن باشیم، ظاهر مقاوم آن را می توانیم عنوان کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ماجرای این گوشی عجیب تحت برند سونی چیست؟

نوشته سونی S20a با بدنه مقاوم مجهز به اندروید ۶ و دوربین سه گانه ۵ مگاپیکسلی خواهد بود! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.