مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچی با نمایشگر Mini-LED محتمل است

امروز ظهر در ترنجی خواندیم که نمایشگر Mini-LED به آیپد مینی خواهد آمد. امشب اما شایعه جالبی درباره دستگاه حتی جالب‌تری را شاهد هستیم. گفته می شود که مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچی با نمایشگر Mini-LED محتمل است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچی

مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچی

زمانی‌که اپل از نسخه ارتقا یافته مک‌بوک پرو را با اندازه ۱۶ اینچی رونمایی کرد، این سوال برای کاربران پیش آمد که چه زمانی نسخه ۱۳ اینچی یک ارتقای مشابه را تجربه خواهد کرد. مینگ چی کو تحلیلگر باسابقه که وعده‌هایش اکثرا جامه عمل به تن می‌پوشاند، اعلام کرده است که اپل در سال 2020 نسخه 13 اینچی مک بوک پرو را با یک نمونه 14.1 اینچی جایگزین خواهد کرد که به نمایشگر Mini-LED مجهز است.

صفحه نمایش مورد استفاده در این نسخه جدید کنتراست بالاتر، دامنه رنگی وسیع‌تر و بهبود سایر مولفه‌های کیفیت تصویر را به همراه دارد. کو دیگر جزییات مک بوک 14.1 اینچی را منتشر نکرده است، اما می‌توان حدس زد که این محصول از یک کیبورد جدید نیز بهره‌مند خواهد بود که در نسخه 16 اینچی استفاده شده است.

این تحلیلگر هم‌چنین در مورد سایر دستگاه‌هایی که در آینده به نمایشگر Mini-LED مجهز می‌شوند نیز صحبت‌هایی کرده است. طبق گفته‌های مینگ جی کو در آینده شاهد معرفی یک مک‌بوک پرو 16 اینچی، آیپد، آیپد مینی و یک نسخه 12.9 اینچی آیپد پرو نیز خواهیم بود که به نمایشگر Mini-LED مجهز خواهند بود. البته انتظار می‌رود یک آی‌مک پرو نیز با نمایشگر Mini-LED معرفی و روانه بازار شود.

در رابطه با زمان معرفی این محصولات اطلاعات کاملی در دسترس نیست. کو می گوید آی مک پرو در سه ماهه چهارم سال 2020 معرفی خواهد شد. با این حال در مورد بقیه محصولات تاریخی اعلام نشده است.

نظر شما چیست؟ منتظر مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچی هستید؟

نوشته مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچی با نمایشگر Mini-LED محتمل است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.