یوزبیت؛ شبکه ای برای تجارت اطلاعات

وقتی حرف از اطلاعات و دانش تخصصی در قرن 21 به میان می‌آید، گویا اطلاعات منتشر شده در اینترنت اصلی‌ترین منبع است، اما بد نیست بدانید گنجینه اصلی اطلاعات و دانش به شکل‌های گوناگون در ذهن‌های تک‌تک افراد کره زمین ذخیره شده است. از اطلاعات و دانشی حرف می‌زنیم که اغلب افراد تمایلی به انتشار رایگان آن ندارند.

شبکه غیرمتمرکز تجارت اطلاعات یوزبیت نسل جدیدی از شبکه های اجتماعی است که متمرکز بر حوزه تجارت اطلاعات و تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند. این شبکه با بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک‌ چین یک بستر امن برای کسب درآمد دلاری را به ساده‎ترین روش ممکن فراهم آورده است که خوشبختانه بهره‌برداری از آن برای هر کاربر با هر سطح دانش و اطلاعات فراهم است.

هنرنمایی‌های یوزبیت به اینجا خلاصه نمی‌شود!

در واقع در یوزبیت شرایط فراهم است تا هر نوع اطلاعات خود را به صورت دلاری یا ریالی برای فروش گذاشته و با استفاده از الگوریتم‌های بازاریابی یوزبیت، یک منبع درآمد پایدار برای خود ترتیب دهید. این اطلاعات می‌تواند یک متن ساده، ویدیو، فایل، لینک، کدهای برنامه نویسی، یک مقاله، شماره تماس و یا حتی پاسخ یک سوال باشد. هرگونه اطلاعات تولید شده توسط دیگر کاربران نیز قابلیت بازاریابی و فروش را دارا هست که به افزایش فروش محصولات می‌انجامد.

در این شبکه امکان ایجاد بیت‌های اطلاعاتی رایگان و غیررایگان توسط کاربران فراهم شده است.
البته گستره درآمد زایی یوزبیت به این موارد ختم نشده است؛ بد نیست بدانید مکانیزم‌های کسب درآمد منحصر بفرد دیگری مانند بازاریابی ترکیبی و کسب درآمد قطره ‎ای نیز در ساز و کار این شبکه به چشم می‌خورد که در ادامه مختصری در مورد آن‌ها توضیح می‎دهیم و پرونده روش‌های مختلف کسب درآمد با یوزبیت را با توکن بهادار یوز پایان می‌دهیم. با وجود توکن یوز که قابلیت تبدیل به دیگر ارزهای دیجیتال مثل بیت‌کوین و ریال را داراست، فضای بسیار خوبی برای تجارت بین‌المللی فراهم شده است.

ناگفته نماند در یوزبیت کاربران می توانند رایگان اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند و در مقابل به گستره‌ای از اطلاعات رایگان و غیررایگان دسترسی داشته باشند.

بازاریابی ترکیبی

استراتژی بازاریابی ترکیبی، تماما ساخته و پرداخته تیم یوزبیت است.
بازاریابی ترکیبی با ترکیب روش‌های مختلف بازاریابی مثل بازاریابی شبکه‌ای، بازاریابی باینری، بازاریابی عصبی، بازریابی ویروسی و دیگر الگوریتم‌های هوشمند، امکان بازاریابی تلفیقی را در عصر پست‌مدرن در شبکه یوزبیت فراهم می‌سازد. با استفاده از بازاریابی ترکیبی، کاربران می‌توانند علاوه بر افزایش سرعت فروش و ارائه اطلاعات (بیت‌ها)، کسب درآمد از طریق بازاریابی را شروع نمایند. در این روش برای کسب درآمد کافیست افراد جدید را به شبکه خود اضافه نمایید و یا بیت‎های اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید. همچنین با امکانات تعریف شده در بخش بازاریابی ترکیبی، می‌توانید با ارتباط موثر و آموزش اعضای شبکه خود، آنها را فعال و درآمد خود را افزایش دهید.

یوزبیت و بلاک چین

یوزبیت را دست‌کم نگیرید! یوزبیت یک سایت معمولی نیست، بلکه وب اپلیکیشنی مبتنی بر بلاک‎چین (DApp) است. شاید باور نکنید اما یوزبیت برای اولین بار در دنیا یک شبکه تجارت آنلاین را با بلاک‌چین ادغام کرده و خلاقیت را حد نهایت رسانده است. این شبکه با بهره گیری از قراردادهای هوشمند، یک اکوسیستم مالی-اختصاصی و بین المللی ایجاد نموده است که تمامی دارای های کاربران بر بستر امن بلاک‎چین نگه داری شده و معاملاتی امن و بدون واسطه مرکزی بین خریدار و فروشنده فراهم کرده است.

یوز (YZC)

واقعیت این است که یوز گل سرسبد شبکه غیرمتمرکز یوزبیت است. یوز یک توکن بر بستر بلاک چین اتریوم و مبتنی بر استاندارد ERC-20 بوده که وظیفه ارزش گذاری اطلاعات و ذخیره ارزش را در شبکه ایفا می‎کند.

کاربران در یوزبیت درآمد دلاری و بین المللی دارند.

اما یوزکوین چگونه به ریال یا ارزهای دیگر تبدیل می‌شود؟

از آنجایی که توکن یوز بر بستر تکنولوژی بلاک‌چین پیاده شده است، تمام ویژگی‌های یک ارز دیجیتال را داراست. از همین رو یوز از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال و همچنین صرافی اختصاصی یوزبیت قابل تبدیل به ریال و دیگر ارزهاست.

با توجه به ساختار شبکه یوزبیت و محدود بودن تعداد توکن‌ها، یوز به مثابه سهام دیجیتال یوزبیت بوده و دارندگان توکن یوز درواقع سهام‌دار دیجیتال یوزبیت هستند.

مقاله ‎ای که مطالعه نمودید مقدماتی بود درباره یوزبیت که می‌تواند مدرن‎ترین سایت برای شبکه سازی و کسب درآمد آنلاین نام بگیرد. فرصت را غنیمت شمرده و همین الان وارد سایت یوزبیت شوید و کسب درآمد دلاری خود را استارت بزنید.

نوشته یوزبیت؛ شبکه ای برای تجارت اطلاعات اولین بار در ترنجی پدیدار شد.