بنچمارک ردمی نوت ۹ پرو لو رفت

شعبه هند شیائومی در تاریخ ۲۲ اسفند از گوشی ردمی نوت ۹ پرو رونمایی خواهد کرد. البته به دلیل شیوع ویروس کرونا، رویداد معرفی این گوشی فقط به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. درست مانند سری قبلی ردمی نوت ۸، سری ردمی نوت ۹ هم شامل یک نسخه معمولی و نسخه پرو خواهد بود. امروز، مدل ردمی نوت ۹ پرو در لیست نتایج Geekbench دیده شده و در ادام با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک ردمی نوت ۹ پرو

بنچمارک ردمی نوت ۹ پرو

در حال حاضر، ردمی نوت ۸ پرو دارای پردازنده هلیو جی ۹۰ تی مدیاتک است و ردمی نوت ۸ از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند. هنوز به طور دقیق معلوم نیست کدام پردازنده برای گوشی‌های سری ردمی نوت ۹ انتخاب شده است.

ردمی نوت ۹ پرو که در لیست نتایج بنچمارک Geekbench 5 ظاهر شده نام پردازنده را فاش نمی‌کند، اما واژه “curtana” در جای خالی کنار نوع مادربرد آورده شده که نام رمز گوشی یا پردازنده است. تا جایی که می‌دانیم این کد رمز مربوط به تراشه اسنپدراگون است که شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز می‌شود.

ردمی نوت ۹ پرو به رم 6 گیگابایت مجهز بوده و از سیستم عامل پیش‌فرض اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد. در تست تک هسته‌ای Geekbench 5، این گوشی موفق به کسب امتیاز 569 شده و در تست چندهسته‌ای هم 1755 امتیاز بدست آورد.

اخیرا، نسخه 8 گیگابایتی ریلمی ۶ پرو در سایت Geekbench 5 با امتیازات بنچمارک مشابه رویت شد. ریلمی 6 پرو اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۷۲۰ جی است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که همین پردازنده برای ردمی نوت 9 پرو انتخاب شده باشد. دیگر ویژگی‌های موردانتظار نوت 9 پرو شارژ سریع 22.5 وات، دوربین چهارگانه در عقب و قابلیت‌های ویژه گیمینگ می‌باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ردمی نوت ۹ پرو با اسنپدراگون ۷۲۰ جی ارایه شود؟

نوشته بنچمارک ردمی نوت ۹ پرو لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.