موتورولا موتو اج پلاس را با نمایشگر دو لبه خمیده ببینید

به نظر می رسد پس از مدت‌ها قرار است شاهد معرفی پرچمدار موتورولا باشیم. این پرچمدار طراحی به روز و مناسبی دارد و از تلاش‌های پرچمدار نوکیا بهتر به نظر می رسد. اگر فکر می کنید به Moto Edge+ علاقه مند خواهید شد باید بگوییم که در ادامه با ترنجی همراه باشید تا موتورولا موتو اج پلاس را با نمایشگر دو لبه خمیده ببینید.

موتورولا موتو اج پلاس

موتورولا موتو اج پلاس

امروز رندرهای موتو اج پلاس لو رفته‌اند و ما می‌توانیم برای اولین بار نگاهی به طراحی آن بیندازیم. اولین چیزی که نظر ما را به خود جلب می‌کند نمایشگر آبشاری دستگاه است که انحنای بسیار زیادی به داخل فریم دارد. به نظر می‌رسد که موتورولا به همین خاطر نام آن را اج پلاس انتخاب کرده است.

همچنین یک سوراخ نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر و یک حسگر اثرانگشت در زیر آن وجود دارد. در پشت گوشی شاهد سه دوربین در کنار یک فلاش LED دوگانه و چند سنسور دیگر هستیم. ضمن اینکه حلقه LED اطراف لوگوی Moto احتمالا به عنوان نور نوتیفیکیشن عمل خواهد کرد.

ما در لبه بالای اج پلاس یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و در لبه پایین آن اسلات سیم‌کارت، درگاه USB-C و اسپیکر را می‌بینیم. دکمه‌های پاور و ولوم هم در لبه سمت راست گوشی قرار دارند.

موتورولا موتو اج پلاس

موتورولا موتو اج پلاس

براساس شایعات قبلی، موتورولا اج پلاس دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی +FHD با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز خواهد بود و از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با مودم 5G و ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم بهره خواهد برد.

این گوشی پرچمدار از نسخه خام اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد و انرژی خود را از یک باتری ۵۱۷۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت. اگر ماه گذشته نمایشگاه MWC 2020 لغو نمی‌شد احتمالا شاهد رونمایی آن در آنجا بودیم. هنوز تاریخ جدیدی برای معرفی آن اعلام نشده اما به نظر نمی رسد آن روز دور باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اج پلاس موتورولا می تواند دستگاه جذابی باشد؟

نوشته موتورولا موتو اج پلاس را با نمایشگر دو لبه خمیده ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.