تاییدیه بلوتوث سامسونگ گلکسی ای ۳۱ دریافت شد

امروز تاییدیه بلوتوث سامسونگ گلکسی ای ۳۱ دریافت شده و این می‌تواند به معنای آن باشد که ما به زمان معرفی آن نزدیک می‌شویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گلکسی A31 صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی ای ۳۱

گلکسی A31 در وب‌سایت Bluetooth SIG با شماره مدل SM-A315F/DS ظاهر شده و در این لیست، به‌جز تایید بلوتوث ۵ هیچ اشاره‌ای به مشخصات آن نشده است.

ظاهرا دوربین گلکسی ای ۳۱ به حسگر تصویر اصلی 48 مگاپیکسلی و همینطور سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی مجهز می شود که پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود، گلکسی A30 با سیستم دوربین 16 + 5 مگاپیکسل، خواهد داشت. گلکسی A31 همچنین دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

با این‌حال، ما براساس داده‌های بنچمارک گیک‌بنچ می‌دانیم که گلکسی ای ۳۱ مجهز به چیپست هلیو P65 مدیاتک و ۴ گیگابایت رم خواهد بود و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را بر روی خود اجرا خواهد کرد.

طبق شایعات، این گوشی احتمالا دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی پایه و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که A31 در پشت خود از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. از آنجاییکه گلکسی A30 با دوربین دوگانه عرضه شد، ما نمی‌دانیم که آیا دوربین سومی نیز بر روی گلکسی A31 وجود خواهد داشت یا نه.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A31 هستید؟

نوشته تاییدیه بلوتوث سامسونگ گلکسی ای ۳۱ دریافت شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.