بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان آسیاتک ارایه شد: فعال کنید
1 min read

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان آسیاتک ارایه شد: فعال کنید

دیروز در ترنجی و بنابر توییت وزیر جوان خواندیم که ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال ۹۸ برای کاربران اینترنت ثابت محتمل است. امروز و پس از اینکه درباره فعلا شدن بسته اینترنت هدیه ۱۰۰ گیگابایتی مخابرات و TD-LTE ایرانسل صحبت کردیم، حالا می بینیم که بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان آسیاتک ارایه شد و باید برای استفاده حتما آن فعال کنید، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان آسیاتک

دیروز وزیر ارتباطات در توییتی گفت:

«اینترنت رایگان عرضه کنید». این درخواستی است که بسیاری از شما از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از ارائه کنندگان خدمات «اینترنت ثابت» درخواست کردیم که از فردا تا پایان سالجاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته ۱۰۰گیگابایتی فعال کنند. تجمع‌کمتر، پیشگیری بیشتر

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان آسیاتک

نکته قابل توجه درباره بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان آسیاتک این است که برای فعال سازی آن باید حتما یک بسته اینترنت فعال تا پایان اسفند ۹۸ هم داشته باشید. این می تواند برای برخی کاربران ناخوشایند بایشد و هزینه اضافه به آن ها تحمیل نماید.

شما کاربر آسیاتک هستید؟‌ بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان آسیاتک دریافت کردید؟ فکر می کنید این تصمیم آسیاتک درباره اجبار کاربر به داشتن بسته فعال چیست؟

نوشته بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان آسیاتک ارایه شد: فعال کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.