آگهی مزایده پیام رسان سروش توسط صدا و سیما : سروشی که شکست و تلگرامی که پابرجاست

ابتدای امسال بود که تلگرام برای همیشه فیلتر شد، حداقل تا کنون فیلتر است! هزینه های سرسام‌آور و تبلیغات بی‌حد برای پیام رسان های داخلی، آن هم در شرایطی که آن ها توانایی پذیرش کاربر را نداشتند و هنوز پروژه های بالغی نبودند سبب شد که این پیام‌رسان ها حتی منفور شوند. امروز اما شاهد آگهی مزایده پیام رسان سروش توسط صدا و سیما هستیم و سروشی که شکست و تلگرامی که پابرجاست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره فروش پیام رسان سروش صحبت کنیم.

مزایده پیام رسان سروش توسط صدا و سیما

مزایده پیام رسان سروش توسط صدا و سیما

طبق این تصویر که روز گذشته منتشر شد، صدا و سیما تصمیم گرفته امتیاز این پیام رسان را واگذار کند. آنچه که از این آگهی دستگیر می‌شود مبلغ ۱ میلیارد ۹۸۰ میلیون تومان مبلغ ضمانت‌نامه است. در برخی از شایعات آمده که صدا و سیما این پیام رسان را ۴۰ میلیارد تومان قیمت گذاری کرده است.

آگهی مناقصه پیام رسان سروش در وبسایت پارس نماد دیتا ( پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کشور ) نیز رویت شده است.

پیام رسان سروش از حدود 3 سال پیش به عنوان یکی از رقبای داخلی مهم برای اپلیکیشن تلگرام شروع به فعالیت کرد و صدا و سیما با تبلیغ گسترده آن در برنامه‌های مختلف تلویزیونی قصد داشت کاربران داخلی را به استفاده از این برنامه تشویق کند. اما حتی با فیلتر داخلی اپلیکیشن تلکرام، این پیام رسان هیچ‌گاه با اقبال عمومی مواجه نشد و با وجود هزینه‌های زیاد و حتی حذف رقیب‌های خارجی از مارکت‌های داخلی، پیام رسان سروش و دیگر نسخه‌های داخلی نتوانستند به تعداد کاربران پیش‌بینی شده دست پیدا کنند.

در آخرین آمار منتشر شده، تعداد کاربران فعال پیام رسان سروش حدود ۲ میلیون نفر عنوان شد؛ در حالی که تعداد کاربران فعال تلگرام حتی پس از فیلتر شدن بیش از ۴۰ میلیون کاربر اعلام شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سروش خریدار داشته باشد؟

نوشته آگهی مزایده پیام رسان سروش توسط صدا و سیما : سروشی که شکست و تلگرامی که پابرجاست اولین بار در ترنجی پدیدار شد.