شرایط اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

در سال های اخیر که در کشور های اروپایی شاهد شرایط مطلوبی در اقتصاد و امنیت شغلی هستیم، افراد بسیاری از نقاط مختلف دنیا خواستار رسیدن به زندگی و کار در اروپا هستند. خوشبختانه راه های بسیاری نیز برای اخذ اقامت اروپا وجود دارد تا تمام افراد از نقاط مختلف دنیا بتوانند برای رسیدن به اقامت دائم اروپا تلاش کرده و به آرزوی خود برسند.

ثبت شرکت یکی از راه های اخذ اقامت اروپا است و قصد داریم اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیار شما بگذاریم. در ادامه کارشناسان ما در موسسه حقوقی سایرس اطلاعات کاملی در اختیار شما می گذارند.

ثبت شرکت در اروپا، رویایی دست یافتنی و نزدیک

خوشبختانه برای اخذ اقامت اروپا در کشور های قاره سبز شرایط مختلفی فراهم شده است. شرایطی که وابسته به مالیات، دانش و مهارت افراد، حداقل بودجه و همچنین نوع اقامت متفاوت اند. از جمله انواع راه های اخذ اقامت اروپا می توانیم به اقامت تمکن مالی یونان، اقامت بلوکارت آلمان، اقامت ثبت شرکت، اقامت بدون سرمایه گذاری اروپا و یا حتی اقامت با خرید سهام اشاره کنیم. اما در ادامه بصورت اختصاصی به بررسی اقامت ثبت شرکت اروپا می پردازیم.

بررسی مهمترین موارد در ثبت شرکت اروپا

یکی از مهمترین نکاتی که تمام افراد برای ثبت شرکت در اروپا به آن توجه داشته باشند این است مسلما با قوانین، شرایط و مسیرهایی کاملا متفاوت از ایران مواجه می شوید. اگر تصور شما از راه اندازی شرکت در اروپا مشابه با کشور خودمان باشد قطعا دچار مشکلات فراوانی می شوید.

برای ثبت شرکت در اروپا در ابتدا باید قوانین و شرایط کشور های مختلف اروپایی را بدانید و سپس برای ثبت شرکت اقدام فرمائید. مهمترین موارد و سوالاتی که برای اقامت در اروپا پیش پای شماست موارد زیر خواهند بود:

  1. کدام کشور اروپایی برای کسب و کار شما مناسب‌تر است؟ کدام کشور می‌تواند اخذ اقامت اروپا را برای شما آسان‌تر کند. سعی کنید بهترین موقعیت مکانی را برای دفتر و شرکت خود پیدا کنید؛ چون این عامل واقعاً اهمیت دارد.
  2. مالیات کشور مقصد را بررسی نمایید، بعضی از کشورها در اروپا مالیات سنپسن دارند و در عین حال بعضی مالیات کم و مناطق معاف از مالیات دارند.
  3. سود مورد نظر برای یک شرکت موفق از دید دولت آن کشئر را بررسی کنید. کشوری را انتخاب کنید که سود سالانه کمتری انتظار داشته باشد .
  4. بررسی بفرمایید کدام کشورها برای شرکت های ایرانی حساب بانکی بدون مشکل باز می کنند.

در ادامه نیز به بررسی چند مورد از کشور های مناسب اروپا برای ثبت شرکت می پردازیم.

ثبت شرکت در آلمان، مهد تجارت اروپا

با اینکه یکی از بهترین اقامت های مختص به آلمان، بلوکارت آلمان است، اما ثبت شرکت در اروپا هم گزینه مناسبی برای اخذ اقامت است. آلمان دارای ثبات اقتصادی و پویایی مالی است و به همین دلیلی مقصد خوبی برای اخذ اقامت و ثبت شرکت به حساب می آید.

همچنین در صورتی که موفق به ثبت شرکت در آلمان شده و اقامت موقت آلمان را به دست بیاورید، بعد از گذشت 5 سال اقامت شما دائم می شود.

ثبت شرکت در یونان

یونان نیز یکی دیگر از مقاصد بسیار مناسب در اروپا برای سرمایه گذاری است. به طوریکه سرمایه گذارانی که در یونان سرمایه گذاری کرده اند از پایدارترین شرکت ها و سودده ترین آن ها در کل اروپا هستند. ثبت شرکت در یونان دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به بررسی آنها نیز می پردازیم:

  • امکان افتتاح حساب بانکی در بانک های اروپایی و تبادل آسان وجوه ارزی شرکت ها و صنایع
  • امکان تردد آزاد به همه کشورها عضو اتحادیه و عضو شنگن بدون نیاز به دریافت ویزای توریستی شنگن
  • امکان خرید ملک پس از ثبت شرکت در یونان و برخورداری از حمایت های اتحادیه اروپا
  • امکان اخذ اقامت دایم اروپا برای مدیر شرکت و خانواده وی شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال
  • امکان اخذ پاسپورت یونان در صورت رعایت قوانین مربوط به اقامت در یونان
  • داشتن تجارت آزادانه، بدون وجود تحریم و مشکلات اقتصادی
  • دارا بودن نیروی متخصص و صاحب دانش با به روزترین امکانات فعالیتی
  • دارا بودن منابع اولیه در دسترس و مواد معدنی و نیازهای اولیه فراوان برای هر نوع کسب و کاری
  • صدور مجوزهای لازم به صورت ساده و سریع

ثبت شرکت در اتریش

آخرین کشور اروپایی که شرایط ثبت شرکت در آن را بررسی می کنیم ارتیش است. اتریش یکی دیگر از کشور های بسیار مناسب برای ثبت شرکت در اروپا است. کشور اتریش در بین کشور های عضو اتحادیه شینگن به لحاظ اقتصادی قدرت بسیار بالایی دارد و در صورت موفق شدن به ثبت شرکت در اتریش سودآوری شما تضمین شده است.

در حقیقت اتریش بطور مشابه با سوئد از جمله کشور های موفق در زمینه کسب و کار است و می توانند بهترین گزینه های پیش روی شما برای راه اندازی کسب و کار در اروپا باشند. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای ثبت شرکت در سوئد و بطور کلی کسب اقامت اروپا در سوئد با شرایط بسیار سختی روبرو می شوید. اما مسلما اخذ اقامت سوئد غیر ممکن نیست.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت شرکت در یونان، اخذ بلوکارت آلمان و یا بطورکلی اقامت اروپا می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سایرس در تماس باشید.

نوشته شرایط اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.