نقاط خطرناک تهران از نظر احتمال ابتلا به ⁧کرونا مشخص شد
1 min read

نقاط خطرناک تهران از نظر احتمال ابتلا به ⁧کرونا مشخص شد

چند ساعت پیش در ترنجی خواندیم که ویروس کرونا در چه مکان های عمومی بیشتر از همه منتقل می شود. حالا اما به صورت مشخص و با بررسی داده های نرم افزار سامانه مقابله با کرونا اندروید، نقاط خطرناک تهران از نظر احتمال ابتلا به ⁧کرونا مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نقاط خطرناک تهران از نظر احتمال ابتلا به ⁧کرونا

نقاط خطرناک تهران از نظر احتمال ابتلا به ⁧کرونا

همانطور که در توییت وزیر ارتباطات می بینید، بر اساس بررسی داده های ۳ میلیون نفر کاربر نرم افزار سامانه مقابله با کرونا اندروید (که البته بعید به نظر می رسد همه در تهران بوده باشند اما به هر صورت) نقشه مفیدی تهیه شده که به ما درباره نقاط خطرناک تهران از نظر احتمال ابتلا به ⁧کرونا اطلاعات خوبی می دهد.

آذری جهرمی در توییت خود نوشت:

از داده‌کاوی اطلاعات ۳ میلیون نفر از مشارکت‌کنندگان در اپلیکیشن ac19، این نقشه‌ی میزان خطر احتمال ابتلا به ⁧#کرونا⁩ در مناطق تهران به دست آمد. رسانه باشید تا دیگران نیز از مخاطرات اطراف خود آگاه شوند. لطفا در خانه بمانید! ⁧#همه‌با‌هم⁩ برای ایران

دانلود نرم افزار سامانه مقابله با کرونا اندروید

به این ترتیب می توان گفت بر اساس نقشه ارایه شده توسط وزیر ارتباطات، شرق و جنوب تهران بیشتری احتمال ابتدا به ویروس کرونا را دارند. بهتر است که در خانه بمانیم و از بسته ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت هدیه خود استفاده کنیم!

۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال ۹۸

نوشته نقاط خطرناک تهران از نظر احتمال ابتلا به ⁧کرونا مشخص شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.