یک گوشی ناشناخته از آنر با چیپست مدیاتک Helio P22 دیده شد
1 min read

یک گوشی ناشناخته از آنر با چیپست مدیاتک Helio P22 دیده شد

به نظر می‌رسد که آنر مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید میان‌رده جهت عرضه به بازار کشور چین است. این گوشی ناشناخته از آنر با چیپست مدیاتک Helio P22 دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

یک گوشی ناشناخته از آنر با چیپست مدیاتک Helio P22

یک گوشی ناشناخته از آنر با چیپست مدیاتک Helio P22

گوشی جدید آنر با شماره مدل AKA-AL10 در فهرست TENAA قرار گرفته است. طبق این فهرست‌بندی، این دستگاه از نمایشگری 6.39 اینچی بهره برده و همچنین صفحه‌نمایش این گوشی از وضوح 720 در 1560 پیکسلی پشتیبانی می‌کند. با در نظر گرفتن این وضوح، این دستگاه باید از یک سوراخ نمایشگر جهت قرارگیری دوربین سلفی استفاده کند.

در رابطه با مشخصات داخلی این گوشی نیز باید بگوییم که از یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز بهره می‌برد. متأسفانه این فهرست‌بندی درباره مدل چیپست این گوشی سخنی به میان نمی‌آورد. با توجه به سرعت کلاک این تراشه، حتما مدل آن کایرین 710 یا کایرین 810 نخواهد بود. انتظار می‌رود که تراشه این گوشی ناشناخته، مدیاتک Helio P22 باشد. در کنار چیپست این گوشی، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز در نظر گرفته شده است. با این اوصاف می‌توان انتظار داشت که مدل پایه AKA-AL10 از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد.

اگر حافظه داخلی این گوشی کافی نباشد، می‎توان از طریق شکاف microSD کارت حافظه، 128 گیگابایت به فضای ذخیره‌سازی این گجت افزود. در زمینه دوربین نیز باید بگوییم که دوربین پشتی این گوشی از پیکربندی دوگانه بهره می‌برد؛ به‌گونه‌ای که حسگر اصلی آن 48 مگاپیکسل وضوح داشته و حسگر دومی نیز با وضوح 2 مگاپیکسلی به تشخیص عمق تصویر می‌پردازد. جهت برطرف کردن نیازهای سلفی و برقراری تماس تصویری، یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیز در این گوشی گنجانده شده است. گوشی جدید آنر از یک باتری 3900 میلی‌آمپرساعتی و آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید 10 بهره خواهد برد.

در حال حاضر اطلاعاتی در زمینه تاریخ عرضه رسمی این گوشی در دسترس نیست. باید انتظار داشته باشیم که در آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی ناشناخته به بیرون درز کند. این گوشی هوشمند در سه رنگ: مشکی، آبی زمردی و سفید در دسترس کاربران چینی قرار خواهد گرفت.

منتظر این گوشی ناشناخته آنر هستید؟

نوشته یک گوشی ناشناخته از آنر با چیپست مدیاتک Helio P22 دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.