نوکیا ۵.۳ را در دنیای واقعی ببینید
1 min read

نوکیا ۵.۳ را در دنیای واقعی ببینید

دیروز بود که برای شما نوشتیم نوکیا ۵.۳ به جای نوکیا ۵.۲ معرفی خواهد شد. امشب اما این دستگاه لو رفته و می توانید نوکیا ۵.۳ را در دنیای واقعی ببینید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Nokia 5.3 صحبت کنیم.

نوکیا ۵.۳

نوکیا ۵.۳

گوشی نوکیا ۵.۳ یکی از میان‌رده‌های جدید این HMD محسوب می‌شود. این دستگاه به دوربین چهارگانه دایره ای مجهز خواهد شد. یک ماه قبل، مشخصات گوشی جدید نوکیا با اسم رمز کاپیتان آمریکا فاش شد. این گوشی را به احتمال زیاد همان نوکیا ۵.۳ مورد انتظار قلمداد کردیم. به تازگی تصاویر گوشی نوکیا 5.3 در دنیای واقعی منتشر شده‌اند.

به ادعای کاربر منتشرکننده این عکس‌ها، گوشی Nokia 5.3 از تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ قدرت گرفته و دوربین اصلی آن دارای دو سنسور 2 مگاپیکسلی کمکی، یکی از نوع ماکرو و دیگری عمق میدان، خواهد بود. پنل پشتی شیشه‌ای نبوده و دو گزینه رنگ شنی و آبی برای آن ارائه خواهد شد.

اچ ام دی گلوبال، شرکتی که حق استفاده از نام نوکیا برای ساخت گوشی هوشمند را خریداری کرده است، ۲۹ اسفند ۹۸ یک رویداد برگزار کرده و تعدادی گجت اندرویدی جدید معرفی خواهد کرد. انتظار داریم یکی از این محصولات نوکیا 5.3 باشد. شرکت نام برده تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی در اختیارمان قرار نداده است، اما طبق اخبار قبلی، دوربین اصلی آن چهارگانه بودن و دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی رنگی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی کمکی خواهد بود. تصاویر جدید منتشر شده از گوشی، مجهز شدنش به دوربین چهارگانه را تایید می‌کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر Nokia 5.3 هستید؟

نوشته نوکیا ۵.۳ را در دنیای واقعی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.