موتورولا اج پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

چهار روز پیش بود که موتورولا موتو اج پلاس را با نمایشگر دو لبه خمیده دیدیم. این دستگاه می تواند یک پرچمدار خوب برای موتورولا باشد. امشب اما می شنویم که موتورولا اج پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Motorola Edge+ صحبت کنیم.

موتورولا اج پلاس

موتورولا موتو اج پلاس

موتورولا اج پلاس احتمالا یکی از جذاب‌ترین پرچمداران این شرکت در چند وقت اخیر خواهد بود. این گوشی اولین دستگاه از سری Z است که رویکرد متفاوتی را نسبت به طراحی ماژولار نسل‌های قبلی در پی گرفته. با توجه به رندرهایی که پیش‌تر از این تلفن هوشمند منتشر شده بود، می‌دانستیم که موتورولا اج پلاس دوربین عقب سه‌گانه و دوربین سلفی حفره‌ای دارد. حالا در گزارشی تازه به مشخصات دوربین اصلی این گوشی اشاره شده که ظاهرا قرار است شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد.

مشخصات این دستگاه توسط حساب افشاگر TechDroider منتشر شده و هنوز رسما به تایید نرسیده است. این منبع می‌گوید لنز اصلی دوربین موتورولا اج پلاس ۱۰۸ مگاپیکسلی است. با این حساب، پرچمدار آتی موتورولا در باشگاه ۱۰۸ مگاپیکسلی‌ها به جمع می نوت ۱۰، می ۱۰، می ۱۰ پرو و گلکسی اس ۲۰ الترا خواهد پیوست.

دوربین دوم و سوم این گوشی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی است. لنز دوم احتمالا از نوع فوق عریض و لنز سوم از نوع تله‌فوتو خواهد بود. حساب TechDroider می‌گوید این گوشی دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی دارد اما متذکر می‌شود که اندازه حفره آن به اندازه طرح‌هایی که در رندرهای کامپیوتری این دستگاه مشاهده می‌شود کوچک نیست.

در خبری دیگر، مرجع FCC آمریکا از ثبت لوگوی +Edge خبر داده که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید. علاوه بر این، FCC نموداری از آنتن این دستگاه را به اشتراک گذاشته که به پشتیبانی از موج‌های میلی متری 5G اشاره دارد.

موتورولا اج پلاس احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند و با اندروید ۱۰ به بازار خواهد آمد. این دستگاه نمایشگری آبشاری با نرخ نوسازی بالا دارد و باتری آن دارای ظرفیت بالای ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این، اج پلاس جک ۳.۵ میلی متری هدفون را برای علاقه‌مندان حفظ کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر موتو اج پلاس هستید؟

نوشته موتورولا اج پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.