مشخصات ردمی نوت ۹ پرو لو رفت

همانطور که نسل های قدیم خانواده ردمی نوت خیلی موفق عملکردند، انتظار می رود که نسل جدید آن ها نیز موفق باشند و خیلی از کاربران منتظر آن هستند. امروز مشخصات ردمی نوت ۹ پرو لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات ردمی نوت ۹ پرو

مشخصات ردمی نوت ۹ پرو

یکی از افشاگران مشهور در توییتر اطلاعاتی منتشر کرده و در صورت صحت آن باید گفت که ردمی نوت ۹ پرو یک گوشی مقرون به صرفه بسیار جذابی خواهد بود. بر اساس این اطلاعات، گوشی موردنظر از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۲۰G، نمایشگر حفره‌دار ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن FHD+، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین برخلاف برخی از گوشی‌های میان‌رده جدید، نمایشگر این گوشی مبتنی بر رفرش ریت ۶۰ هرتز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۸ وات اشاره کنیم.

در مورد دوربین هم باید بگوییم ظاهرا ردمی نوت ۹ مجهز به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق خواهیم بود.

با توجه به اینکه اخیرا گوشی‌های جدید ریلمی با قیمت بالاتری روانه‌ی بازار شده‌اند، امیدواریم ردمی نوت ۹ پرو قیمت مناسبی داشته باشد و برای یادآوری باید بگوییم نسل قبلی این گوشی با قیمت ۲۰۳ دلاری روانه‌ی بازار هند شد.

منتظر ردمی نوت ۹ پرو هستید؟

نوشته مشخصات ردمی نوت ۹ پرو لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.