برای دریافت ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان روی هیچ لینکی کلیک نکنید

کلاهبرداری با بسته‌های اینترنتی رایگان رواج پیدا کرده و در شرایطی که محمدجواد آذری ‏جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اختصاص ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان خبر داده ‏است، بسیاری از کاربران ایرانی برای یکدیگر لینک‌هایی را ارسال می‌کنند که مدعی اختصاص حجم ‏های مختلف اینترنت رایگان به کاربران است. لطفا و اکیدا برای دریافت ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان روی هیچ لینکی کلیک نکنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان

آنها در این تبلیغات به خبر اعلامی وزیر اشاره می‌‏کنند و از کاربران می‌خواهند برای دریافت اینترنت رایگان لینک‌ها را باز کنند. این درحالی است ‏که لینک‌های ارسالی درباره اینترنت رایگان غیرمعتبر است. ‏

افزایش ۴۰‌ درصدی مصرف دیتای کشور در مدت یک هفته، اتفاقی که اپراتورها خود را برای آن آماده ‏نکرده بودند، منجربه کاهش کیفیت اینترنت شد تا جایی که زیرساخت اعلام کرد ظرفیت شبکه‌ ارتباطی ‏اپراتورها را حدود ۳۰۰ گیگابیت‌ بر ثانیه افزایش داده است. البته همه کاربران به اتفاق معتقدند کیفیت و سرعت اینترنت پس از این بسته ۱۰۰ گیگابایتی رایگان به شدت افت کرده است.

اما با توجه به اینکه کرونا در کشور مهار ‏نشده و تعداد مبتلایان به این ویروس روزبه‌روز افزایش می‌یابد، بسیاری از کاربران خواستار امکاناتی ‏از جمله اینترنت رایگان برای گذراندن این اوقات در منازل بودند؛ موضوعی که وزیر ارتباطات با آن ‏موافقت کرد و از ارایه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان ثابت خبر داد‎. بر اساس گفته وزیر، اینترنت رایگان فقط برای مشترکان اینترنت ثابت یا اینترنت خانگی است و ‏اینترنت همراه و سیار رایگان نیست. ‏

۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال ۹۸

جمال‌هادیان، سخنگوی وزارت ارتباطات می‌گوید مشترکان اینترنتی برای دریافت ‏اینترنت ثابت نیاز به انجام هیچ کاری ندارند و اینترنت رایگان خانگی برای افراد به صورت خودکار ‏فعال می‌شود. ‏البته اینجا جا دارد که آقای هادیان بگوییم خیلی از ارایه دهندگان اینترنت ثابت نیاز به فعال سازی این بسته دارند، البته مشخصا نه با کلیک کردن روی لینک های غیرمعتبر، بلکه با ورود به پنل کاربری!

نوشته برای دریافت ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان روی هیچ لینکی کلیک نکنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.