سامسونگ گلکسی ام ۱۱ را ببینید

گلکسی ام ۱۱ پایین رده ترین عضو خانواده گلکسی M است. این خانواده که بیشتر برای بازار هند تولید می شود و هدف بازار جهانی ندارد، پایین‌رده‌ترین عضوش با نام گلکسی M1X نام گذاری می شود. پس از گلکسی ام ۱۰ حالا نوبت به جانیشن آن یعنی Galaxy M11 است. اگر به این دستگاه علاقه‌مندید در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سامسونگ گلکسی ام ۱۱ را ببینید.

سامسونگ گلکسی ام ۱۱

سامسونگ گلکسی ام ۱۱

حتما به یاد دارید که گلکسی ای ۱۱ با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه لو رفت. گلکسی M11 هم تقریبا با همین طراحی ارایه خواهد شد.

به نظر می‌رسد سامسونگ خودش را آماده‌ی گسترش گوشی‌های سری گلکسی M خود می‌کند. این شرکت در حال کار روی گوشی گلکسی M11 است و در آینده‌ای نزدیک از این گوشی رده ابتدایی پرده برداری خواهد کرد. به تازگی تصویری از این گوشی در کنسول گوگل پلی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ به دنبال کسب مجوزهای لازم، پیش از معرفی آن است. در زیر می‌توانید عکسی از قاب جلویی این گوشی را مشاهده کنید.

برخی از مشخصات فنی آن نیز هم اکنون در دسترس است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، گوشی گلکسی ام 11 سامسونگ به یک نمایشگر لمسی با وضوح 720 در 1560 پیکسل مجهز است که یک حفره در سمت چپ قسمت بالایی آن حضور دارد. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون 450 قدرت می‌گیرد که 3 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. آن همچنین اجراکننده‌ی اندروید 10 همراه رابط کاربری Samsung One UI 2.0 است.

این گوشی همچنین در ژانویه‌ی گذشته تأییدیه وای فای را دریافت کرده بود. ما اکنون می‌دانیم که سامسونگ می‌خواهد گوشی ارزان قیمت جدید خود را در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش عرضه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۱۱ هستید؟

نوشته سامسونگ گلکسی ام ۱۱ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.