قیمت خانواده هواوی پی ۴۰ لو رفت، اصلا ارزان نخواهد بود
1 min read

قیمت خانواده هواوی پی ۴۰ لو رفت، اصلا ارزان نخواهد بود

شاید فکر کنید چون هواوی پی ۴۰ بدون سرویس های گوگل ارایه خواهند شد، باید ارزان تر باشد اما حقیقت این است که اینطور نیست. امروز قیمت خانواده هواوی پی ۴۰ لو رفته و اصلا ارزان نخواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت خانواده هواوی پی ۴۰

قیمت خانواده هواوی پی ۴۰

می دانیم که گوشی های خانواده هواوی پی ۴۰ در تاریخ ۷ فروردین معرفی خواهند شد و امروز قیمت آن‌ها توسط یک نشریه یونانی منتشر شده است.

هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو به زودی از طریق یک رویداد آنلاین، معرفی خواهند شد. هم اکنون یک نشریه یونانی مدعی شده که اطلاعاتی درباره قیمت گوشی‌های سری Huawei P40 به دست آورده است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده می‌توان گفت هواوی پی ۴۰ با حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت، قیمتی معادل 955 دلار دارد و این در حالی‌ست که مدل پرو با حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی، قیمتی معادل 1280 دلار خواهد داشت. یک گزارش جداگانه منتشر شده از منابع چینی نشان می‌دهد هواوی پی 40 با حافظه رم 8 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی معادل 1120 دلار دارد و با پرداخت 100 دلار بیشتر، یک حافظه ذخیره‌سازی دو برابری را در اختیار خواهید داشت.

احتمالا یک مدل 256 گیگابایتی با حافظه رم 8 گیگابایت هم وجود دارد که می‌توانید با قیمت 1405 دلار خریداری کنید. تمام مدل‌های Huawei P40 در کنار گوشی تاشوی میت ایکس اس در ماه آوریل وارد یونان خواهند شد؛ این مسئله نشان می‌دهد که احتمالا سایر مناطق اروپا هم در ماه آینده شاهد مدل‌های جدید سری پی 40 هواوی خواهند بود. این قیمت‌گذاری‌ها و زمان عرضه توسط هواوی مورد تایید قرار نگرفته است، اما غول تکنولوژی چین تاریخ ۷ فروردین را به عنوان زمان قطعی معرفی گوشی‌های جدید، اعلام کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که قیمت گذاری خانواده هواوی پی ۴۰ می تواند مناسب باشد؟

نوشته قیمت خانواده هواوی پی ۴۰ لو رفت، اصلا ارزان نخواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.