تبلیغات آنر ۳۰ اس روی قوطی نوشابه دیده شد!
1 min read

تبلیغات آنر ۳۰ اس روی قوطی نوشابه دیده شد!

همیشه گفته ایم که راه‌های مختلفی برای لورفتن (!) وجود دارد اما هیچوقت نمی توان گفت که این راه‌ها به پایان می رسند! امشب تبلیغات آنر ۳۰ اس روی قوطی نوشابه دیده شده که خود می تواند خیلی جالب باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Honor 30s صحبت کنیم.

تبلیغات آنر ۳۰ اس

تبلیغات آنر ۳۰ اس

اواخر پاییز امسال آنر 20S به بازار عرضه شد و انتظار می‌رود که آنر 30S نیز به زودی رونمایی شود. آنر فعلا هیچ جزییاتی را درباره تلفن جدید خود منتشر نکرده است، اما تصاویر رندر‌های آنر 30S در شبکه اجتماعی Weibo دست به دست می‌شود. براساس تصاویر منتشر شده از پشت تلفن، هندست جدید آنر از یک جایگاه مستطیل شکل برای تعبیه لنز‌های اصلی بهره می‌گیرد.

لازم به ذکر است که در این تصاویر تعداد لنز‌های موجود در مجموعه دوربین این تلفن مشخص نیست. اما از آن‌ جایی که آنر 20S دارای سه دوربین بود، انتظار می‌رود که این تلفن نیز حداقل سه لنز داشته باشد.

علاوه‌بر این، با مشاهده رندر‌های مذکور می‌توان متوجه شد که حسگراثرانگشت آنر 30S در کنار تلفن قرار گرفته است. البته، با توجه با این که مدل قبلی هم از این نوع سنسور استفاده می‌کند، بعید نبود که آنر نیز به همان روش قبلی خود پایبند بماند.

گفته می‌شود که یک تصویر تبلیغاتی از تلفن آنر 30S برروی برچسب بطری نوشابه Sprite در چین مشاهده شده است. به اضافه، در این پروموشن به پشتیبانی تلفن جدید آنر از شبکه 5G هم اشاره شده است.

شایعات نشان می‌دهند که هندست جدید برند آنر از چیپست کایرین ۸۲۰ موجود در تلفن آنر 10X که به زودی معرفی می‌شود، استفاده خواهد کرد. با توجه به ماهیت این تلفن که یک میان‌رده است، احتمال استفاده از تراشه Kirin 990 5G در این تلفن بسیار بعید به نظر می‌رسد.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ۳۰ اس هستید؟

نوشته تبلیغات آنر ۳۰ اس روی قوطی نوشابه دیده شد! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.