ریلمی ۶ آی با مدیاتک هلیو جی ۸۰ و دوربین ۶۴ سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ معرفی خواهد شد

کمپانی ریلمی قصد دارد طی چند روز آینده از گوشی هوشمند جدید خود یعنی ریلمی 6i رونمایی کند. گفته می شود که ریلمی ۶ آی با مدیاتک هلیو جی ۸۰ و دوربین ۶۴ سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ریلمی ۶ آی

ریلمی ۶ آی

ریلمی در هفته گذشته ریلمی 6 و 6 پرو را معرفی کرد و اکنون به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد در 17 مارس از عضو سوم این خانواده یعنی ریلمی 6i نیز رونمایی کند.

در رابطه با این گوشی جدید، شعبه میانمار ریلمی تایید کرده که این گوشی دارای چیپست هلیو G80 است و با سرعت 18 وات با استفاده از پورت USB تایپ C شارژ می شود. اکنون این کمپانی تایید کرده که ریلمی 6i قرار است دارای دوربین چهارگانه ای در پشت آن باشد. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی است که نسبت به دوربین اصلی گوشی ریلمی 5i که 12 مگاپیکسلی است، ارتقای چشمگیری یافته است.

این که سه دوربین دیگر این گوشی چه ویژگی هایی دارند کماکان مشخص نشده است، با این حال انتظار می رود آن ها یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی دارای عمق میدان کم باشند.

ریلمی 6i هنوز سایر ویژگی های این گوشی را برملا نکرده است، با این حال این گوشی هوشمند ماه گذشته با موفقیت آزمایش های را پشت سر گذاشت. همچنین گفته شده این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت و صفحه نمایشی 6.5 اینچی است.

FCC همچنین اظهار کرده که گوشی 6i دارای باتری 5000 میلی آمپری است که می توان گفت نسبت به تمامی گوشی های سری 6 از زمان وانیلا 6 و وانیلا 6 پرو که باتری های 4300 میلی آمپری دارند، ظرفیت بالاتری دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر ریلمی ۶ آی هستید؟

نوشته ریلمی ۶ آی با مدیاتک هلیو جی ۸۰ و دوربین ۶۴ سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.