مشخصات هواوی پی ۴۰ پریمیوم لو رفت
1 min read

مشخصات هواوی پی ۴۰ پریمیوم لو رفت

خانواده هواوی پی ۴۰ امسال میزبان یک عضو جدید با نام جدید خواهد بود و آن هواوی P40 Premium است. امروز مشخصات هواوی پی ۴۰ پریمیوم لو رفته و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Huawei P40 Premium صحبت کنیم.

مشخصات هواوی پی ۴۰ پریمیوم

مشخصات هواوی پی ۴۰ پریمیوم

پیش از این تصور می‌کردیم برگ برنده هواوی در بازار موبایل سال 2020 جانشین هواوی پی ۳۰ پرو خواهد بود، اما این شرکت، یک محصول به مراتب بهتر نیز در مقایسه با هواوی پی ۴۰ پرو توسعه داده است.

دوربین سلفی گوشی سه گانه بوده و در گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر، درست روی آن، قرار دارد. دوربین اصلی متشکل از پنج سنسور است. نمایشگر نه تنها از دو طرف، بلکه از بالا و پایین نیز انحنا دارد. ویژگی مهم دیگر صفحه نمایش، رزولوشن 3K و پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز محسوب می‌شوند. رزولوشن 3160 در 1440 پیکسل بوده و با وجود 6.7 اینچی بودن صفحه نمایش، تراکم پیکسلی 518PPi است.

دوربین سلفی سه گانه هواوی پی ۴۰ در پوستر رسمی این شرکت دیده شد

هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم ادیشن از تراشه کایرین 990 5G قدرت گرفته و از نسل پنجم شبکه موبایل پشتیبانی می‌کند. به گفته افشاکننده کره‌ای اطلاعات اخیر، حافظه رم و ظرفیت داخلی به ترتیب 12 گیگابایت و 512 گیگابایت است. درباره وجود نسخه یا نسخه‌هایی دیگر بر اساس تفاوت در حافظه اطلاعاتی در اختیارمان قرار نگرفت.

دوربین اصلی پنج گانه بوده و دارای یک سنسور 52 مگاپیکسلی، 40 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی، 3D ToF و یک سنسور دیگر مخصوص لنز پریسکوپی با رزولوشن نامعلوم است. دوربین هواوی P40 Pro به دو لنز مخصوص زوم مجهز است، به همین دلیل از پنج سنسور استفاده می‌کند! به عبارتی با وجود استفاده از لنز پریسکوپی روی یکی از سنسورها، روی دیگر از آن‌ها لنز تله فوتوی معمولی سوار است. دست به دست دادن آن‌ها، قدرت زوم اپتیکال 10 برابری را به ارمغان می‌آورد. برای مقایسه، زوم اپتیکال هواوی پی 30 پرو و سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا به ترتیب 5 برابر و 4 برابر است.

دوربین سلفی سه گانه، دارای یک سنسور رنگی 32 مگاپیکسلی، یک دوربین عریض و یک سنسور کمکی از نوع 3F ToF است. ظرفیت باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعت بوده و از سیستم شارژ سریع کابلی با توان 50 وات و سیستم شارژ سریع بدون سیم با توان 27 وات پشتیبانی می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی پی ۴۰ پریمیوم هستید؟

نوشته مشخصات هواوی پی ۴۰ پریمیوم لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.