شلوار کتان شلوار محبوب مردان ایرانی
1 min read

شلوار کتان شلوار محبوب مردان ایرانی

بزرگترین امتیاز شلوار کتان مردانه این است که بسیار پرکاربرد است و برخلاف شلوار جین مردانه که تنها برای مراسم غیر‌رسمی کاربرد دارد این مدل شلوار را هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی می‌توان پوشید. شلوار کتان به دلیل اینکه با انواع پیراهن مردانه‌، تی‌شرت، پلیور و کاپشن ست می‌شود انتخاب مناسبی برای اکثر مناسبت‌های خارج از منزل است.

مدل شلوار کتان مردانه بسیار متنوع است و آقایان می‌توانند با توجه به سلیقه خود شلوار مورد علاقه خود را بیابند. اگر بخواهیم در یک نگاه مدل‌ شلوار کتان مردانه را بررسی کنیم باید بگوییم که بیشتر این شلوار‌ها در مدل‌ مام استایل، شلوار اسکینی مردانه و شلوار کتان رنگی مردانه طراحی شده است. شلوار کتان مردانه در سه مدل دمپا کش، دمپا پاکتی و ساده در رنگ‌های متنوع از مشکی گرفته تا سبز و آجری طرفداران زیادی دارد.

بنابراین زمانی که تصمیم به خرید شلوار مردانه دارید، حتما به شلوار کتان فکر خواهید کرد زیرا که شلوارهای کتان مردانه همواره جزو گزینه های اصلی و کاربردی است که در هر فصلی با هر شرایط آب و هوایی جوابگوی نیاز آقایان بوده است.

شلوارهای کتان در عین حال که کارایی زیادی دارند، بسیار شیک و جذاب هستند، از این رو یک آیتم ضروری در استایل آقایان محسوب می‌شوند. شلوار کتان مردانه برای بسیاری از استایل‌ها از جمله استایل‌های کژوال و روزمره انتخاب مناسبی است. ناگفته نماند که برای استایل های رسمی نیز بسیار جذاب و کارا می باشد.

با این حال، یافتن و ست کردن شلوار کتان مردانه مناسب، می‌تواند به یک چالش و جستجوی بزرگ برای آقایان باشد،خصوصا برای افرادی که زمان زیادی است شلوار جین می‌پوشند. در این مقاله، با نکاتی برای انتخاب مناسب ترین شلوار کتان و روش های ست کردن آن با شما همراه خواهیم بود.

ست شدن شلوار کتان با استایل های متفاوت

بزرگترین امتیاز شلوار کتان ست شدن این مدل شلوارها با استایل رسمی و غیر رسمی است در واقع ترکیب کردن شلوار کتان مردانه با دیگر لباس‌ها بسیار ساده و راحت است. برای داشتن ظاهر غیر رسمی‌ با شلوار کتان، به سراغ پیراهن‌های مردانه آستین کوتاه نخی یا کتانی بروید که بتوان آنها را داخل شلوار بزنید و به این ترتیب ظاهری جذاب بدست خواهید آورد.

برای داشتن استایل رسمی‌تر با شلوار کتان مردانه، به سراغ پیراهن‌های رسمی و اداری و یا کت‌های تک با رنگ های متضاد بروید. همچنین، می توانید به دنبال استایل‌های شخصی سازی شده بروید تا بتوانید کمی تنوع ایجاد کرده و استایل تان را منحصر به فرد کنید.

همانطور که حتما دیده‌اید، امروز سبک خاصی وجدیدی از شلوار کتان میان آقایان خوش‌استایل و کژوال پسند جا افتاده است، این شلوارها تقریبا کوتاه‌تر از شلوار‌های عادی دیگر هستند و رنگ های بسیار متنوع و زیبایی دارند به سرعت تمام بازار را فرا گرفت، این شلوار ها در زمان کوتاهی محبوبیت زیادی میان مردان جوان پیدا کردند، زیرا استایلی کژوال وکاملا متفاوت و جذاب را برای آنها خلق کرده است.

تنوع رنگی در شلوار کتان مردانه

تنوع رنگی یکی دیگر از امتیازهای شاخص شلوار کتان است،پس برای انتخاب رنگ این مدل شلوارها، به هیچ‌وجه احساس محدودیت نکنید. رنگ‌های اساسی و پرطرفدار شلوار کتان شامل سبز زیتونی، نسکافه ایی، خاکی، آبی نفتی، مشکی و سفید می‌شود که برای ترکیب شدن با رنگ های دیگر، عالی می‌باشند. این شلوارها به علت تنوع چشمگیری که در رنگ‌ها دارند بسیار ترکیب‌پذیر هستند.

شلوار کتان با رنگ های خنثی مثل سفید، خاکستری، مشکی، بژ و خاکی از رنگ‌هایی است که در بین هر رده سنی مورد استقبال قرار می‌گیرند و با هر پیراهنی با هر رنگی ترکیب خواهند شد. پیراهن‌ چهارخانه مردانه، پیراهن رنگی و یا پیراهن‌های مدل‌دار و پرکار را با شلوارهای کتانی در رنگ‌های خنثی ترکیب زیبایی را می‌‌سازند.

شلوارهای کتان سفید براق و تازه، با بسیاری از رنگ ها مثل آبی و همچنین پیراهن‌های جین بسیار جذاب بنظر می رسند. این استایل برای روزهایی که به یک لباس خنک نیاز دارید، عالی می باشد.

رنگ‌های شاد و گرم نیز مثل آجری، قرمز،خردلی نیز در شلوار کتان مردانه مشتری‌های زیادی دارند چراکه این رنگ‌های پاستیلی استایل آقایان را متفاوت و خاص می‌کند و به آنها ظاهری جوان‌تر و شادب‌‌تر خواهد داد. پیراهن‌های سفید و تک رنگ، پیراهن با رنگ‌های روشن و ساده و دکمه دار با این شلوارهای رنگی انتخاب مناسبی است.

شلوار کتان با رنگ‌های سرد مثل سورمه‌ای، آبی آسمانی و سبزیشمی نیز جز آن دسته از شلوارهایی هستند که کاربرد زیادی دارند و در بین پسران ایرانی علاقه‌مندان زیادی دارد این رنگ شلوارها نیز با پیراهن های رنگ روشن و گرم و پیراهن آستین کوتاه ترکیب زیبایی می‌سازد.

آقایان و پسرانی که همیشه به دنبال جذاب و خوش‌تیپ دیده شدن هستند، شلوار کتان مردانه بی‌شک یکی از انتخاب‌های آنهاست که در استایل‌شان خواهید دید. تنوع رنگی در شلوار کتان یکی از امتیازهایی است که آقایان را برای خرید این مدل شلوار جذب می‌کند.

نوشته شلوار کتان شلوار محبوب مردان ایرانی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.