ویدیوهای باران بادمجان از آسمان تهران جعلی هستند

چهار ساعت پیش بود که در ترنجی خواندیم داستان بارش بادمجان از آسمان تهران چیست؟ بر اساس جدیدترین حدسیات به نظر می رسد که ویدیوهای باران بادمجان در آسمان تهران جعلی هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آسمان بادمجانی تهران صحبت کنیم.

ویدیوهای باران بادمجان از آسمان تهران

اگر سه ویدیو باران بادمجان در آسمان تهران را ندیده اید، توصیه می کنم حتما مطلب زیر را ابتدا تماشا کنید:

داستان بارش بادمجان از آسمان تهران چیست؟

بعد از ظهر امروز، کلیپ‌های تصویری عجیبی در فضای مجازی منتشر شده که نشان از بارش بادمجان‌هایی دارد که از آسمان به زمین می ریزد.
ویدئوی بارش بادمجان از آسمان در منطقه شهرک غرب تهران بازتاب بسیاری در فضای مجازی پیدا کرده است و بسیاری آن را یکی دیگر از مصائب سال ۹۸ نامیدند که بر سر مردم ایران باریده است و این به دستمایه سوژه طنز بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

البته این اولین بار نیست که چیزی غیر از باران از آسمان می بارد. مثلا از حیواناتی که در باران‌ها پیدا شده‌اند می‌توان به کرم‌ها، ماهی های مرکب، قورباغه‌ها و حتی حیوانات بزرگتری مثل تمساح اشاره کرد.

این بار اما این ویدیوها کاملا ساختگی است. در این اوضاع کروناطور که مردم به خودخودی نگران هستند و جو جامعه ملتهب است، شاهد انتشار ۳ ویدیو مبنی بر بارش بادمجان از آسمان تهران هستیم!

درباره براش بادمجان در تهران همین ۳ ویدیو وجود است و هیچ شاهد عینی دیگر یا ویدیو دیگری در دست نیست. به همین دلیل می توان انتظار داشت آن ها جعلی باشند. حتی اینکه افراد حاضر در هردو فيلم مشتركند.

باران بادمجان در آسمان تهران

در حال حاضر گمانه زنی می شود که داستان این ویدیوها به قرار زیر باشد:

خالق ویدئوهای فیک بارش بادمجان از آسمان تهران، امین تقی پور است.

امین تقی‌پور یک ایرانی ساکن کانادا است که مسلط به طراحی جلوه‌های ویژه است تو هالیوود، زمان درگذشت پدرش برگشت ایران و به خاطر کرونا پروازش کنسل شده و فعلا مونده. اینه که داره واسه‌مون سرگرمی‌های هالیوودی تولید می‌کنه فعلا.

نظر شما چیست؟ این ویدیوها را باور کردید؟ به نظر شیوه تبلیغاتی عالی هم برای ایشان بوده است!

نوشته ویدیوهای باران بادمجان از آسمان تهران جعلی هستند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.