داستان بارش بادمجان از آسمان تهران چیست؟

در این اوضاع کروناطور که مردم به خودخودی نگران هستند و جو جامعه ملتهب است، شاهد انتشار ۳ ویدیو مبنی بر بارش بادمجان از آسمان تهران هستیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم داستان بارش بادمجان از آسمان تهران چیست؟

بارش بادمجان از آسمان تهران

بارش بادمجان از آسمان تهران

عصر امروز یکشنبه ۲۵ اسفند ۹۸ شاهد انتشار ۳ ویدیو با عنوان بارش بادمجان از آسمان تهران بودیم. این ویدیوها که در نگاه اول جای شک زیادی را باقی نمی گذارند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخند.

ویدیو اول – کنار برج میلاد

ویدیو اول که همه‌گیرتر شده، شخصی را نشان می دهد که کنار برج میلاد می‌خواد استوری بگیرد (یا اینطور وانمود می شود). به ناگاه شاهد بارش بادمجان هستیم. بارش کاملا قابل باور است چرا که مساحت زیادی را در بر می‌گیرد و چند نفر در پایین دست هم متوجه آن هستند.

اجازه بدهید اولین ویدیو بارش بادمجان از آسمان که در کنار برج میلاد است را ببینیم:

همانطور که گفتیم این ویدیو می تواند خیلی قابل باور باشد. از صدای بارش بادمجان تا اضطراب خانم پشت دوربین و افراد در دور دست.

ویدیو دوم – درون خودرو

ویدیو دوم که از درون یک خودرو ثبت شده است اما پس از ویدیو اول که نماد تهران را به ما نشان داده بود، دیگر نیازی نمی بییند نماپ سمبلیک نشان بدهد و صرفا با گفتن عبارت “سمت شهرک” می خواهد به ما بگوید که این اتفاق حدود غرب تهران است. این ویدیو نیز از بابت صدا و جلوه بصری، در نگاه اول و محیطی که در آن انتشار پیدا کرده‌ (یعنی شبکه های اجتماعی و معمولا کیفیت پایین) می تواند قابل باور باشد.

ویدیو سوم – دوربین مدار بسته

برای تکمیل باورپذیری ماجرای باران بادمجان در تهران اما حالا یک ویدیو نیاز است که توسط شخصی گرفته نشده باشد و کاملا اتفاقی به نظر برسد تا شک را از ذهن دور کنید.

در این ویدیو که تاریخ و ساعت آن عصر امروز را نشان می دهد، شاهد بارش ناگهانی بادمجان هستیم و مردم هراسان در خیابان ها می دوند.

ویدیوهای جعلی؟

درباره براش بادمجان در تهران همین ۳ ویدیو وجود است و هیچ شاهد عینی دیگر یا ویدیو دیگری در دست نیست. به همین دلیل می توان انتظار داشت آن ها جعلی باشند.

در حال حاضر گمانه زنی می شود که داستان این ویدیوها به قرار زیر باشد:

خالق ویدئوهای فیک بارش بادمجان از آسمان تهران، امین تقی پور است.

امین تقی‌پور یک ایرانی ساکن کانادا است که مسلط به طراحی جلوه‌های ویژه است تو هالیوود، زمان درگذشت پدرش برگشت ایران و به خاطر کرونا پروازش کنسل شده و فعلا مونده. اینه که داره واسه‌مون سرگرمی‌های هالیوودی تولید می‌کنه فعلا.

ویدیوهای باران بادمجان از آسمان تهران جعلی هستند.

ویدیوهای باران بادمجان از آسمان تهران جعلی هستند

نظر شما چیست؟ این ویدیوها را باور کردید؟

نوشته داستان بارش بادمجان از آسمان تهران چیست؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.