ردمی کی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه دایره ای در دنیای واقعی دیده شد

بله، یک هفته پیش بود که در ترنجی و با هم طراحی ردمی کی ۳۰ پرو را با دوربین چهارگانه دایره ای دیدیم. دو هفته قبل از آن نیز شنیده بودیم که ردمی کی ۳۰ پرو با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ ارایه می شود. امروز اما هر دو شایعه با انتشار تصویری در دنیای واقعی تایید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ردمی کی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه دایره ای را در دنیای واقعی ببینیم.

ردمی کی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه دایره ای

ردمی کی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه دایره ای

همانطور که در تصویر بالا می بینید، دستگاهی که ادعا می شود مربوط به ردمی است؛ درون یک قاب برش نخورده حضور دارد. از این تصویر چند موضوع را می توان تایید کرد.

همانطور که بالا می بینید، دوربین چهارگانه در یک قاب دایره ای ارایه می شوند. دور این قاب دوربین یک حلقه با طرح متفاوت می بینیم. صادقانه باید گفت این طراحی شبیه به هواوی میت ۳۰ پرو است. به هرصورت نمی توان گفت که موضوع بدی است، صرفا یک موضوع قابل ذکر به شمار می رود. ماژول دوربین این گوشی نام مستعار Oreo را یدک می‌کشد و از لنز IMX686 سونی استفاده می‌کند. اگر کمی دقت کنیم می توان نوشته رزلوشن ۶۴ مگاپیکسل را در مرکز دایره دوربین دید.

زیر فلاش تکی لوگو 5G را می بینیم و قطعا انتظار پشتیبانی از شبکه 5G را برای پرچمدار ردمی K30 پرو را داشتیم. چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با مودم خارجی کوالکام این مهم را ارایه خواهند کرد.

دوربین سلفی پاپ اینجا تایید می شد و به نظر می رسد که ردمی نمی خواهد مانند مدل عادی ردمی کی ۳۰، نمایشگر را با سوراخی در میان آن نقص دار کند. البته این به معنی عدم ضدآب بودن است.

همچنین روی لبه راست دستگاه شاهد یک برش بزرگ روی قاب برش‌نخورده هستیم که به ما می گوید حسگر اثرانگشت Redmi K30 Pro روی لبه سمت راست دستگاه قرار دارد و این به نظر ما تصمیم خوبی است.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی کی ۳۰ پرو هستید؟

نوشته ردمی کی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه دایره ای در دنیای واقعی دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.