سازندگان ویدیو بارش بادمجان از آسمان تهران دستگیر شدند!

دیروز در ترنجی درباره داستان بارش بادمجان از آسمان تهران صحبت کردیم. چند ساعت پس از آن برای شما نوشتیم که ویدیوهای باران بادمجان از آسمان تهران جعلی هستند. امروز اما خبر می رسد که سازندگان ویدیو بارش بادمجان از آسمان تهران دستگیر شدند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره دستگیر شدن تیم ۵ نفره ساخت ویدیو بارش بادمجان از آسمان تهران صحبت کنیم.

سازندگان ویدیو بارش بادمجان از آسمان تهران

باران بادمجان در آسمان تهران

به گفته یک مقام انتظامی این افراد اعتراف کرده اند که در حال تحقیق در مورد جلوه‌های ویژه بوده اند که به اشتباه کلیپ را در فضای مجازی پخش کرده اند.

به نوشته جام جم، این افراد هم اکنون در پلیس امنیت هستند و اظهار ندامت و پشیمانی از نگرانی که برای مردم ایجاد کرده اند دارند و قصد دارند با انتشار کلیپ دیگر از مردم عذر خواهی کنند.

داستان بارش بادمجان از آسمان تهران چیست؟

سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در نشست خبری در مقر پلیس تهران به صورت ویدیو کنفرانس اظهار داشت: روز گذشته ویدیویی تحت عنوان بارش بادمجان در پایتخت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پلیس امنیت سریعاً عوامل آن را شناسایی و دستگیر کرد.

وی گفت:

اعضای این گروه ۵ نفره به پلیس امنیت هدایت شدند.

رئیس پلیس امنیت پایتخت تصریح کرد:

این افراد مدعی شدند که در حال انجام یک کار تحقیقاتی در بخش جلوه‌های ویژه بودند که یکی از این کلیپ‌ها به صورت اتفاقی در فضای مجازی پخش شده است.

ویدیوهای باران بادمجان از آسمان تهران جعلی هستند

نظر شما چیست؟ آیا این افراد باید دستگیر می شدند؟

نوشته سازندگان ویدیو بارش بادمجان از آسمان تهران دستگیر شدند! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.