آیفون ۹ پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی ارایه خواهد شد

با بررسی کدهای نسخه لورفته از iOS 14 در کنار شواهد متعدد مربوط به آیفون ۹ مدارکی در ارتباط با وجود آیفون ۹ پلاس پیدا شده که این دو گوشی به‌نوعی جایگزین آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس خواهند شد. گفته می شود که آیفون ۹ پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا داره iPhone 9 plus صحبت کنیم.

آیفون ۹ پلاس

پیش از آغاز بد نیست بدانید که تصویر این مطلب تزیینی هستند. در مورد آیفون ۹ با نمایشگر ۴.۷ اینچی گزارش‌های زیادی از طرف منابع موجود در زنجیره تامین منتشر شده، ولی این نخستین باری است که شواهد مربوط به مدل بزرگ‌تر آیفون ارزان‌قیمت پیدا می‌شود.

در رابطه با آیفون ۹ به غیر از نمایشگر ۴.۷ اینچی، باید انتظار وجود دکمه هوم دارای تاچ آی‌دی را داشته باشیم. حالا با توجه به کدهای iOS 14، باید انتظار عرضه مدل بزرگ‌تر این آیفون که به احتمال زیادی آیفون ۹ پلاس نام دارد، داشته باشیم که ظاهرا مبتنی بر نمایشگر ۵.۵ اینچی است.

از لحاظ ویژگی‌های مشترک هم باید به تراشه A13 اشاره کنیم که گوشی‌های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو هم همراه با این تراشه روانه‌ی بازار شده‌اند. از آنجایی که این دو گوشی قرار است با قیمت بسیار ارزان‌تری روانه‌ی بازار شوند، تراشه مذکور باعث می‌شود کاربران آیفون‌های قدیمی مانند آیفون ۶ و ۷ برای خرید سری آیفون ۹ انگیزه‌ی بیشتری پیدا کنند.

همچنین باید بگوییم که در مورد نام آیفون ۹ و آیفون ۹ پلاس هنوز با قاطعیت زیادی نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم و طبق برخی شایعات با آیفون SE 2 روبرو خواهیم شد. در هر صورت در فصل بهار باید انتظار معرفی آیفون ۹ یا آیفون SE 2 را داشته باشیم که به احتمال زیاد با استقبال گسترده کاربران هم مواجه می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۹ و آیفون ۹ پلاس هستید؟

نوشته آیفون ۹ پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.