ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن در بنچمارک گیک بنچ دیده شد
1 min read

ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

ردمی کی ۳۰ پرو یک نسخه خاص خواهد داشت که روی زوم متمرکز و با همکاری فرنچایز سریع و خشن (Fast and Furious) به طور محدود عرضه کند. این دستگاه امشب و در بنچمارک لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن در بنچمارک گیک بنچ صحبت کنیم.

ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

ردمی کمپین تبلیغاتی خود را برای گوشی K30 Pro با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرد. در همین راستا، امروز عکس تازه‌ای منتشر شده که این محصول را در رنگ سفید نشان می‌دهد. اما نسخه اختصاصی گوشی با نام کامل ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن با کسب امتیازات بالا در بنچمارک Geekbench هم خودنمایی کرده است.

بر اساس نتایج، این دستگاه مجهز به یک چیپ 8 هسته‌ای کوالکام با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز است که باید اسنپدراگون 865 باشد. در ضمن، رم 8 گیگابایتی دارد و با سیستم عامل اندروید 10 کار می‌کند.

می‌دانیم که نسخه معمولی ردمی کی ۳۰ پرو، دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود؛ بنابراین پسوند زوم ادیشن، توجیه کننده‌ی وجود سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در این نسخه خاص است. همچنین در تبلیغات، این دستگاه به عنوان دارنده‌ی بزرگ‌ترین محفظه خنک‌کننده بین تمام گوشی‌ها معرفی شده است. برخورداری از رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1، دیگر ویژگی‌های ممتاز آن محسوب می‌شوند.

از لحاظ طراحی، تغییراتی را در قیاس با ردمی کی 20 پرو شاهد هستیم؛ مثلا اینکه قاب پشتی، حالت منشوری ندارد و دوربین‌های عقب هم به جای چیدمان عمودی، در یک ماژول دایره‌شکل جای گرفته‌اند. البته احتمالا دوربین سلفی پاپ آپ و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، در ردمی کی 30 پرو هم وجود خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن دستگاه جذابی باشد؟

نوشته ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن در بنچمارک گیک بنچ دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.