1 min read

سایت خود را با ابزار آنلاین جت سئو تحلیل کنید

ابزارهای کمکی همیشه در دنیای دیجیتال مارکتینگ کاربردهای زیادی دارند و بسیاری از افراد به آنها وابسته هستند. بسیاری از مدیران کسب و کارها یا افرادی که وبمستر سایت‌های کوچک و بزرگ هستند تلاش می‌کنند به کمک همین ابزارها، وضعیت سایت خود را به ویژه از نظر موارد سئو بررسی کرده و مشکلات آن را برطرف کنند. اما همیشه نبود یک ابزار ایرانی کارآمد مشکل اصلی بوده است.

این روزها دیگر بحث روی داشتن یک سایت اینترنتی موضوعی کاملا بدیهی است و تقریبا بیشتر کسب و کارهای سنتی هم می‌دانند بدون حضور در فضای آنلاین و داشتن سایت، سخت‌تر می‌توانند به موفقیت خود ادامه دهند.

اما راه‌اندازی وب‌سایت، صرفا بالاآوردن چند صفحه در فضای اینترنت نیست و این روزها رقابت شدیدی میان رقبا وجود دارد. امروزه کوچکترین خطا منجر به این می‌شود که رتبه خود را در نتایج موتورهای جستجو و به ویژه گوگل از دست بدهید و نه‌تنها هزینه شما از بین می‌رود، بلکه برای بازگرداندن رتبه قبلی باید دوباره بخشی از منابع خود را صرف کنید. به همین دلیل سئو و تحلیل سایت اهمیت بسیار زیادی دارد.

بسیاری از افراد برای آنالیز سایت خود یا سراغ سایت‌ها و ابزارهای خارجی رفته‌اند یا همچنان به دنبال یک ابزار کاربردی و حرفه‌ای می‌گردند. کاملا طبیعی است که پیش از هر اقدامی بخواهیم از مشکلات سایت خود باخبر شده و سپس روی برطرف کردن آنها متمرکز شویم و سرمایه‌گذاری کنیم. چراکه تمام هدف ما این است تا بتوانیم بهترین تجربه را برای کاربران خود رقم بزنیم.

اما مشکل اینجاست که گاهی گزارش‌های این ابزارها دقیق نیست و گاهی تفسیر و فهمیدن آنها مشکل است. به همین دلیل سال‌هاست کاربران به دنبال یک ابزار آنالیز سایت ایرانی هستند تا بتواند هم‌پای نمونه‌های خارجی کار کند.

ابزار آنالیز سایت جت سئو، ایرانی و قدرتمند

وب 24 و سئو 24 با مدیریت رضا شیرازی مفرد از جمله‌ مطرح‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، سئو حرفه ای و آموزش سئو هستند و سال‌هاست با سابقه درخشان خود توانسته‌اند با برندهای بزرگ و کوچک داخلی و خارجی زیادی سر و کار داشته باشند.

اگر برای تحلیل سایت خود دنبال یک نمونه قدرتمند ایرانی هستید که به کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بتواند گزارشی کامل از وضعیت بخش‌های مختلف سایت به شما ارائه کند، این بار می‌توانید روی جت سئو حساب ویژه‌ای باز کنید.

ابزار آنالیز سایت جت سئو، بهترین و قوی‌ترین ابزار تحلیل سایت در ایران است که گزارش طبقه‌بندی شده خود از بررسی‌های صورت گرفته در اختیار شما می‌گذارد. نکته جذاب اینجاست که این ابزار به کمک کرالرهای مختلف با خزش در بخش‌های مختلف، گزارش نهایی را آماده کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تگ تایتل چیست؟

متخصصان ایرانی تیم جت سئو که همه از افراد زبده در حوزه‌های هوش مصنوعی، سئو، یادگیری ماشین و… هستند، توانسته‌اند پس از ماه‌ها تلاش ابزاری را برای شما آماده کنند که بخشی از مزایای آن در زیر آمده است:

  • بهبود کیفیت و عملکرد سایت
  • کمک به بهبود رتبه بهتر در موتورهای جستجو
  • افزایش ترافیک سایت
  • رابط کاربری ساده، زیبا، کاربرپسند و حرفه‌ای
  • ارائه آمار و گزارش‌های دقیق و تحلیلی
  • تیم پشتیبانی حرفه‌ای
  • تجزیه و تحلیل رایگان

این ابزار کاملا ایرانی و قدرتمند به‌صورت هوشمند از تکنولوژی‌های روز و متناسب با الگوریتم‌های گوگل سایت شما را تحلیل کرده و گزارش‌های آماری دقیقی را ارائه می‌کند. یکی از مهمترین مزیت‌های جت سئو این است که در گزارش‌های خود به مشکلاتی اشاره می‌کند که حتی ممکن است از نظر وبمستران و متخصصان سئو دور مانده باشد.

همین حالا نتیجه تحلیل سایت خود را به رایگان دریافت کنید.

نوشته سایت خود را با ابزار آنلاین جت سئو تحلیل کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.