عیدانه به سبک همیار ماینر

همیار ماینر، بهترین شرکت در زمینه ی استخراج ابری بیت کوین، این امکان را برای دوست داران کسب درآمد ارزی به کمک بیت کوین و بازار کریپتوکارنسی فراهم آورده تا آن ها بتوانند بدون صرف هزینه های گزاف افتتاح فارم ماینینگ بیت کوین، به ماینینگ این رمزارز پرطرفدار بپردازند.

ماینینگ بصورت ابری به صرفه ترین و بهترین راه برای ماینینگ ارز های دیجیتال می باشد. لازم به ذکر است که در صورت همکاری با همیار ماینر در جهت استخراج ابری بیت کوین، این شرکت هیچ گونه کارمزدی از بیت کوین های استخراج شده توسط دستگاه های اجاره شده توسط شما دریافت نمی کند و تمام بیت کوین ماین شده را به حساب شما واریز می کند.

تنها هزینه ای که علاوه بر سرمایه اولیه ماینرهای محترم به همیار ماینر می پردازند، مبلغ ناچیزی بابت هزینه ی نگهداری و تعمیرات دستگاه های اجاره شده است که حتی همین مبلغ ناچیز هم در روزهای اخیر از جانب همیار ماینر با نزدیک به 50 درصد کاهش روبه رو شده است تا بتواند باعث رفاه بیشتر حال مشتریان و ماینر های همکار شود و همچنین از طرفی این شرکت اعلام کرد که از این به بعد هزینه های نگهداری دستگاه ها را به صورت شناور تغییر می دهد تا مشتریان گرامی دارای آرامش خاطر بیشتری باشند.

از جانب دیگر، این اتفاق می تواند برای کسانی که هنوز همکاریشان را با همیار ماینر شروع نکرده اند فرصتی بسیار عالی باشد زیرا علاوه بر اینکه از تخفیف های زیادی برخوردار می شوند، این کار می تواند برای آن ها یکی از بهترین روش های کسب درآمد در این روزها باشد زیرا با استفاده از کلود ماینینگ همیار ماینر دیگر نیاز نیست که ماینر های محترم برای کار از خانه ی خود خارج شوند و می توانند از راه دور و بدون هیچ زحمت اضافه ای به کسب درآمد بپردازند. این می تواند دلیل خیلی خوبی برای شروع همکاری با همیار ماینر باشد زیرا در این روزها که خارج شدن از خانه می تواند امری بسیار پرخطر برای شخص و اطرافیانش باشد کاری با این درآمد عالی که بشود از طریق آن به صورت از راه دور هم درآمد کسب کرد پیدا نمی شود.

حالا همیار ماینر در شرایطی که زمان کمی تا تحویل سال 1399 باقی مانده است از پلن های عیدانه ی خود رونمایی کرده است. پیش تر این شرکت به علت بحران شیوع ویروس کرونا، هزینه ی نگهداری دستگاه ها و تعمیرات آن ها که مقدار روزانه 0.07 دلار بود را با بیش از 40 درصد کاهش به میزان روزانه 0.04 دلار رسانده بود. این کار به علت شرایط سخت به وجود آمده برای مشتریان گرامی همیار ماینر در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، تعطیل شدن بسیاری از کسب و کارهای خرد و یا نوپا و همچنین کاهش ناگهانی قیمت بیت کوین که همگی مشکلات عدیده ای را برای ماینر های محترم به وجود آورده بوند انجام شد.

کاهش شدید و بی سابقه ی قیمت بیت کوین، درآمد ماینرها را از حد پیش بینی شده کم تر کرد و باعث شد تا آن ها علاوه برنگرانی در زمینه ی شیوع بیماری، از لحاظ مالی هم در مضیقه قرار بگیرند و این کار همیار ماینر التیام بخش دردهای این روزهای ماینر های محترم انجام شده است.

از طرفی دیگر هدیه وِیژه ی عیدانه همیار ماینر یک پکیج بسیار عالی در زمینه ی کلود ماینینگ می باشد. همیار ماینر این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که با ثبت نام تا عید نوروز بتوانند از 10 درصد درآمد بیشتر برخوردار شوند و در واقع 10 تراهش بیشتر دریافت می کنند. این مقدار برای مشتریان قبلی این شرکت رقم 15 درصد است. این ارقام در حوزه ی ماینینگ و درآمد ارزی بسیار رقم های بالایی هستند و نشان دهنده ی یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری هستند. پیشنهاد می کنیم این فرصت را از دست ندهید.

در این وضعیت که تمام سایت ها و شرکت های استخراج ابری در حال سواستفاده از کاهش قیمت بیت کوین و افزایش سختی ماینینگ هستند، تنها سایتی که به شما توصیه سرمایه گذاری و اجاره ماینر در آن را داریم، سایت www.HamyarMiner.com است.

منبع : ویرلن

نوشته عیدانه به سبک همیار ماینر اولین بار در ترنجی پدیدار شد.