دوربین ردمی K30 پرو دو دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت
1 min read

دوربین ردمی K30 پرو دو دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت

ردمی کی ۳۰ پرو یک پرچمدار اقتصادی خواهد بود که البته امسال مانند هرسال قرار است پیشرفت خوبی را در زمینه دوربین ثبت کند. گفته می شود که دوربین ردمی K30 پرو دو دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین ردمی کی ۳۰ پرو

ردمی K30 Pro شیائومی هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است، با این حال شایعات در خصوص این دستگاه بسیار زیاد است و جدا از آن، شرکت Redmi، برند زیرمجموعه شیائومی هم اطلاعات نسبتاً جالبی از این دستگاه را در اختیار کاربران گذاشته است. در جدیدترین خبر، یک سری تیزر تبلیغاتی از این گوشی در صفحه ردمی به اشتراک گذاشته شده که به دوربین‌های این گوشی مربوط است.

با آنچه که از این تیزرها قابل برداشت است، می‌توان حدس زد که ردمی K30 Pro نه یکی، بلکه دو سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی دارد. یکی از سنسورها به عنوان دوربین اصلی و دیگر به عنوان دوربین تله‌فوتو مورد استفاده قرار خواهند گرفت. طبق مشخصات ظاهراً سنسور دوم دارای زوم 3x اپتیکال، زوم 3x دیجیتال است. یعنی تقریباً همان چیزی که در گلکسی S20 و S20+ سامسونگ دیدیم.

سنسور 64 مگاپیکسلی مورد بحث سونی 1/1.7 اینچ است و با استفاده از فناروی ترکیب پیکسلی 4 به 1 تصاویر خروجی 16 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.6 میکرومتری ارائه می‌کند. این دوربین همچنین دارای قابلیت ضبط فیلمبرداری با کیفیت 8K نیز هست. ردمی نمونه تصاویری که با این دوربین‌های 64 مگاپیکسلی در حالات متنوع قابل ثبت است را به اشتراک گذاشته که با استناد به آنها می‌توان دید که دوربین تله‌فوتو با استفاده از زوم دیجیتال می‌تواند از 0.6x (فوق عریض) تا 30x عکس‌برداری کند.

دوربین ردمی کی ۳۰ پرو

دوربین ردمی کی ۳۰ پرو

هر دو دوربین 64 مگاپیکسلی پرچمدار آینده شیائومی دارای لزرشگیر اپتیکال تصویر خواهند بود. ردمی ادعا کرده است که با کمک ژیروسکوپ و شتاب سنج و به صورت 4 محوره این عملیات انجام می‌شود.

در نهایت در تصاویر قابل مشاهده است که Redmi K30 Pro دارای رنگ جدید خاکستری نیز خواهد بود. تا امروز رنگ‌های بنفش، آبی و سفید این گوشی را در تصاویر دیده بودیم. پنجم فروردین ۹۹ روزی است که شیائومی از گوشی‌های سری جدید خود رونمایی کرد. منتظر آن هستید؟

نوشته دوربین ردمی K30 پرو دو دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.