هواوی پی ۴۰ پرو و هواوی پی ۴۰ را از نمای جلو ببینید

هواوی قصد دارد پنج شنبه هفته آتی یعنی ۷ فروردین ۹۹ از این محصولات رونمایی کند. امروز اما تصاویر لو رفته که ما اجازه می دهد هواوی پی ۴۰ پرو و هواوی پی ۴۰ را از نمای جلو ببینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی پی ۴۰ پرو

هواوی پی ۴۰ پرو

این اطلاعات جدید شامل مدل‌های P40، P40 Pro و P40 Premium می‌شوند. همچنین می دانیم که هواوی پی ۴۰ لایت و P40 Lite E پیشتر معرفی شده‌اند و خبری از انتشار تصاویر مدل‌های Porsche Design و Red Flag نیست.

ایوان بلس در اکانت @evleaks رندرهایی را از دو مدل پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو منتشر کرده که علاوه بر قاب پشتی، می‌توانند قاب جلویی گوشی را نیز به نمایش بگذارند. آنچه از تصاویر مشخص است، نمایشگر مدل پرو از دو لبه‌ی چپ و راستی خمیدگی زیبایی دارد؛ در حالی که نمایشگر مدل اصلی مسطح است. مدل پرو دنباله رو گوشی میت 30 پرو بوده و نمایشگر آن منحنی است. گرچه زوایای آن‌ها با یکدیگر یکسان نیست و نسبت به پرچمدار سری میت 30 طراحی متفاوتی را ارائه می‌کند.

همچنین مشخص است که حسگر اثرانگشت پی ۴۰ پرو یکپارچه با نمایشگر است اما مدل عادی احتمالا روی دکمه قفل باشد.

ما شاهد برش نسبتاً بزرگ‌تری برای میزبانی از دوربین دوگانه سلفی در مدل پی 40 پرو هستیم؛ بنابراین ممکن است هواوی از سنسورهای بزرگ‌تری استفاده کرده باشد و حضور سه دوربین سلفی در این نمایشگر شایعه باشد. ضمن آنکه بی‌شک این گوشی‌ها دارای یک حسگر اثر انگشت درون صفحه هستند.

از خلاصه‌ی برخی دیگر از قابلیت‌های این خانواده می‌توان به یک سنسور 50 مگاپیکسلی RYYG جدید با زوم بهتر و سطح احتمالاً بزرگ‌تر، نمایشگر OLED با رفرشریت ۱۲۰ هرتزی و چیپست قدرتمند Kirin 990 5G اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده هواوی پی ۴۰ هستید؟

نوشته هواوی پی ۴۰ پرو و هواوی پی ۴۰ را از نمای جلو ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.