مشخصات گلکسی ای ۷۱ 5G بار دیگر لو رفت
1 min read

مشخصات گلکسی ای ۷۱ 5G بار دیگر لو رفت

این اولین مرتبه ای نیست که خبری گلکسی ای ۷۱ 5G منتشر می‌شود. پیش از این در ترنجی خواندیم که قیمت گلکسی ای ۷۱ 5G احتمالا ۴۳۲ دلار خواهد بود. همچنین گفته شد که گلکسی ای ۷۱ 5G با اگزینوس ۹۸۰ ارایه خواهد شد. امروز بار دیگر مشخصات گلکسی ای ۷۱ 5G بار دیگر لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات گلکسی ای ۷۱ 5G

گلکسی ای ۷۱ 5G

همان طور که پیش از این هم گفته شده بود، گلکسی ای ۷۱ 5G باتری نسبتاً بزرگ با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد داشت که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات می‌باشد. این باتری احتمالاً بیشتر فضای داخلی بدنه را که ابعادی برابر با 162.6 در 75.5 در 8.1 میلی متر دارد، به خود اختصاص داده است. وزن این گوشی هم 185 گرم ذکر شده است.

متأسفانه، این تمام چیزی است که در حال حاضر در مورد بدنه گوشی می‌دانیم. اطلاعات رسمی در مورد اندازه صفحه نمایش و جزئیات آن، مانند نوع طراحی و محل قرارگیری دوربین سلفی، هنوز ارائه نشده است. در حال حاضر هیچ تصویر رندر شده یا عکسی هم از Galaxy A71 5G نمایش داده نشده است.

حجم باتری گلکسی ای ۷۱ 5G مشخص شد: ۴۵۰۰ میلی آمپر

با این حال، در رابطه با سخت افزار داخلی گوشی، اطلاعات فاش شده تقریباً کامل هستند. در اولین گام باید اشاره کنیم که سامسونگ در این محصول میان‌رده خود از چیپست اگزینوس ۹۸۰ به همراه مودم 5G شانون بهره گرفته است. بر خلاف اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865، این مودم 5G به صورت یکپارچه با تراشه اصلی طراحی شده است. علاوه بر این، در برگه مشخصات گلکسی A71 5G جی به وجود 8 گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقاء اشاره شده است.

در بخش دوربین، گلکسی A71 5G جی به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز شده و در کنار آن احتمالاً از یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک ماژول تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. در جلو بدنه نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

از سایر مشخصات و ویژگی‌هایی که TENAA در مورد میان‌رده معرفی نشده سامسونگ ذکر کرده می‌توان به درگاه USB C، جک صوتی 3.5 میلی متری، بلوتوث نسخه 5.0، وای-فای AC و سیستم عامل اندروید 10 با رابط کابری One UI 2.0 و یا شاید نسخه جدیدتر 2.1، اشاره کرد.

نظر شما درباره گلکسی A71 5G احتمالی چیست؟

نوشته مشخصات گلکسی ای ۷۱ 5G بار دیگر لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.