قیمت ردمی کی ۳۰ پرو پیش از معرفی مشخص شد: مقرون به صرفه

ردمی کی ۳۰ پرو دستگاه بسیار مهم برای ردمی و در درجه بعد شیائومی خواهد بود. موفقیت این دستگاه می تواند کاربران زیادی را به این برند اضافه کند. این دستگاه فردا معرفی می شود اما ما می خواهیم امشب به شما درباره قیمت آن بگوییم! قیمت ردمی کی ۳۰ پرو پیش از معرفی مشخص شده و باید گفت که مقرون به صرفه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت ردمی کی ۳۰ پرو

قیمت ردمی کی ۳۰ پرو

می دانیم که سرانجام شیائومی فردا از پرچمدار جدید خود، Redmi K30 Pro رونمایی کند. تا امروز اطلاعات بسیار زیادی از مشخصات این گوشی منتشر شده بود، اما قیمت آن همچنان یکی از نقاط مبهم در رابطه با این گوشی بود. حالا در خبرهای جدید قیمت ردمی K30 Pro هم درست یک روز پیش مراسم معرفی آن افشا شده تا دیگر جای ابهامی برای طرفداران باقی نماند. قیمت ردمی کی ۳۰ پرو به قرار زیر است:

  1. ۱- ردمی کی ۳۰ پرو با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت 3966 یوان، معادل 520 دلار
  2. ۲- ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 3999 یوان، معادل 560 دلار

هنوز مشخص نیست که تفاوت نسخه معمولی با نسخه زوم چیست، اما پیش از این تأیید شده بود که کی30 پرو استاندارد دارای ماژول دوربین تله‌فوتو با زوم 3x اپتیکال و 30x دیجیتالی خواهد بود.

ردمی، برند زیرمجموعه شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo اخیراً اعلام کرده است که مشغول همکاری با بنیاد کیت هرینگ، هنرمند فقید آمریکایی است. البته هنوز اعلام نشده که این همکاری در چه زمینه‌ای خواهد بود؛ آیا قرار است نسخه محدودی از گوشی جدید با الهام از کیت هرینگ تولید شود و یا همکاری در زمینه تولید لوازم جانبی خواهد بود.

نظر شما درباره قیمت ردمی کی ۳۰ پرو چیست؟

نوشته قیمت ردمی کی ۳۰ پرو پیش از معرفی مشخص شد: مقرون به صرفه اولین بار در ترنجی پدیدار شد.