آنر 9A با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت ۱۲۷ دلار ارایه خواهد شد
1 min read

آنر 9A با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت ۱۲۷ دلار ارایه خواهد شد

اگر شما هم به چیپست دستگاه‌های اخیر توجه کرده باشید می بینید که نقش مدیاتک پررنگ‌تر شده و این اتفاق با سری جدید پردازنده‌های میان رده (از اقتصادی تا لوکس) سری P اتفاق افتاده است. این نشان می‌دهند تایوانی‌ها در مسیر صحیح قدم برداشته اند. امروز گفته می شود که آنر 9A با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت ۱۲۷ دلار ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر 9A

آنر 9A

محصول درخشان مراسم هفته آینده آنر، گوشی آنر ۳۰ اس خواهد بود که به عنوان اولین گوشی میان رده مجهز به چیپست کایرین ۸۲۰ و با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G راهی بازار خواهد شد، با این وجود اما دستگاهی که چند برابر آن خواهد فروخت را در این مطلب خواهید شناخت!

چند روز پیش ما درباره دستگاهی به نام آنر Play 9A در ترنجی شایعه ای خواندیم. حقیقت این است که به نظر می رسد این دستگاه با دو نام در بازارهای مختلف ارایه شود. بر این اساس آنر 9A از نمایشگری 6.3 اینچی با سوراخ نمایشگر بهره خواهد برد که قادر به ارائه محتوا با وضوح HD+ است. این پنل کم حاشیه، 88.4 درصد از قاب جلویی دستگاه را پوشش می‌دهد.

گوشی جدید آنر با ابعاد بدنه 159.07 در 74.06 در 9.04 میلی متری و وزن 185 گرمی دارای فریمی فلزی و قاب پشتی ساخته شده از پلی کربنات است. آنر 9A برخلاف اغلب گوشی‌های برند آنر که چیپست کایرین ساخت های‌سیلیکون هواوی را دارند، از چیپست Helio P35 ساخت مدیاتک با کلاک فرکانس 2.3 گیگاهرتز است که توسط 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراهی می‌شود. البته امکان دسترسی به حافظه ذخیره سازی بیشتر با بهره گیری از کارت حافظه جانبی همچنان قابل دسترس است.

در قاب پشتی آنر 9A شاهد به کار گیری دوربین دوگانه 13+2 مگاپیکسلی هستیم، در حالی که از یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی میان رده جدید آنر که قرار است با برچسب قیمتی 127 دلاری در رنگ‌بندی مشکی، آبی و سبز راهی بازار شود، می‌توان به باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی با عمر شارژ 3 روزه، جک 3.5 میلی متری هدفون، قدرت گرفتن از اندروید ۱۰ با رابط کاربری Magic UI 3.0.1 و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ۹ ای هستید؟

نوشته آنر 9A با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت ۱۲۷ دلار ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.